Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2021.

Gmina Fabianki - Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 517 212 , fax. 542 517 229
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki - Gminny Zespół Oświaty w Fabiankach
    Fabianki 2
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 517 212, fax. 542 517 229
    REGON: 91086684400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip. fabianki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu dojazdu do szkół i odwozu po zajęciach dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Fabianki na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku 2021. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - przeprowadzenia aukcji elektronicznej, - rozliczenia w walutach obcych, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, - udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (ustawa dalej oznaczana skrótem: Pzp). 4. Zamawiający informuje, że przewiduje i dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości dowożonych dzieci. 5. Kod CPV 60.10.00.00 - 9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 6. Zamówienie podzielone zostało na 3 zadania. Do realizacji zamówienia wymagane są minimum: - 1 autobus z ilością miejsc siedzących co najmniej 50 (zadanie nr 1) - 2 autobusy z ilością miejsc siedzących co najmniej 39 każdy (zadanie nr 2 i 3) - 1 autobus (rezerwowy) z ilością miejsc siedzących co najmniej 39. Zadanie nr 1 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Cypriance i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Lisek, Świątkowizna, Chełmica Mała, Chełmica Duża, Chełmica Cukrownia. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 86 dzieci. Zadanie nr 2 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Rycerstwa Polskiego w Nasiegniewie i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Witoszyn Nowy, Witoszyn Stary, Szpetal Górny, Kulin, Skórzno, Uniechowo, Nasiegniewo. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może - 87 dzieci. Zadanie nr 3 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Rycerstwa Polskiego w Nasiegniewie i Szkoły Podstawowej im. Jerzego Pietrkiewicza w Fabiankach oraz odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Chełmica Mała, Wilczeniec Fabiański, Bogucin, Krępiny, Szpetal Górny, Nasiegniewo, Osiek. Szacunkowa liczba dowożonych uczniów w każdym miesiącu wynieść może – 34 do Szkoły Podstawowej im. Rycerstwa Polskiego w Nasiegniewie oraz dzieci 33 dzieci do Szkoły Podstawowej im. Jerzego Pietrkiewicza w Fabiankach. Razem szacunkowa liczba dowożonych dzieci w każdym miesiącu wynieść może - 240 dzieci (240 biletów miesięcznych). Szacunkowy dzienny kilometraż we wszystkich zadaniach wynosi: 290 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Wymagania dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie dowoził uczniów w dni nauki szkolnej na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki, egzaminu ósmoklasisty lub innych przyczyn (np. uroczystości szkolne) Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów co najmniej na 1 dzień przed planowaną zmianą. 2) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi przewozowe ubezpieczonymi i sprawnymi technicznie autobusami, posiadającymi aktualne badania techniczne dopuszczające je do ruchu z ilością miejsc siedzących odpowiadającą ilości przewożonych dzieci, zgodną z wykazem pojazdów przedstawionym w formularzu ofertowym Wykonawcy. 3) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie średniej ceny brutto 1 biletu miesięcznego na wszystkie zadania. 4) Usługa będzie świadczona przy użyciu środków transportowych spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniające maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia(t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 5) Wykonawca zamówienia podczas przewozu musi zapewnić w autobusie odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla każdego dziecka, odpowiednio do każdego zadania. 6) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 7) Zamawiający najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy Wykonawcy imienne listy uczniów na poszczególne zadania. 8) Wykonawca na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi (w danym miesiącu) dostarczy dla poszczególnych szkół bilety miesięczne, zgodnie z imiennym wykazem uczniów. 9) Odbiór dostarczonych biletów miesięcznych odbywać się będzie każdorazowo w obecności upoważnionego przedstawiciela szkoły, który własnoręcznym podpisem potwierdzi dostarczoną ilość biletów. 10) Zamawiający może zwrócić Wykonawcy niesłusznie wystawiony bilet miesięczny do 5 dnia każdego miesiąca, a zwrócony bilet miesięczny, będzie stanowił podstawę do sporządzenia korekty faktury za dany miesiąc. 11) Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 12) Wykonawca w razie awarii własnego autobusu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Niezapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Wykonawcy karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost lub spadek ilości zakupionych biletów miesięcznych w przypadku zmiany rzeczywistej liczby przewożonych uczniów. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian, które są uzależnione od rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach i nieprzewidzianych zdarzeń na drogach. 15) Transport będzie przeprowadzany ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Zamawiający zapewnia odpowiednią ilość opiekunów dzieci dowożonych w każdym zadaniu. Kierowca autobusu nie będzie pełnić funkcji opiekuna. 16) W przypadku pozostawania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców gminy poprzez sprzedaż biletów. 17) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 18) W celu udokumentowania zatrudnienia tych osób, wykonawca w terminie 14 dni od dnia obowiązywania umowy przedstawi wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego (kierowcy). Wykaz będzie obejmował wskazanie osoby z imienia i nazwiska. 19) Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa, wzywając go na piśmie do przekazania informacji w terminie 14 dni od otrzymania takiego wezwania. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności wskazanych przez zamawiającego przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości 500 zł. 20) Zamawiający wymaga, aby wykonawca do realizacji umowy zatrudnił kierowców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), zgodnie z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. 22) Zamawiający zakres kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określił w projekcie umowy § 3 pkt 9. 23) Zamawiający sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określił w projekcie umowy § 5 ust.1 pkt 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, by Wykonawca przedłożył aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę, określający w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach