Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk w roku szkolnym 2011/2012

Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6216898
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół Gminy Ełk
    ul. Mickiewicza 15 15
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6216898
    REGON: 79022472700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Ełk w roku szkolnym 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu dowozu dzieci do szkół z terenu Gminy Ełk w roku szkolnym 2011/2012. Przewidywana ilość kilometrów - ok. 90 875 km w skali roku szkolnego ( dziennie ok. 475 km) Przewidywana ilość uczniów - ok. 282 uczniów dziennie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się w określonej formie zgodnie z art. 45, ust.6 przed upływem terminu składania ofert w wysokości 6 500 zł słownie: sześć tysięcy pięćset zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu dokument należy złożyć w siedzibie ZOS, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS o Ełk Nr 25 9331 0004 0000 0010 9149 0002 na adres Zespołu Obsługi Szkół Gminy Ełk ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk z dopiskiem Wadium w przetargu - Dowóz dzieci poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach