Przetargi.pl
DOWÓZ DZIECI DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY PIENIĘŻNO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pieniezno.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ DZIECI DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY PIENIĘŻNO W ROKU SZKOLNYM 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca dowóz dzieci z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do placówek oświatowych na terenie gminy Pieniężno, oraz z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania dzieci (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). 3.2. Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pieniężno odbywać się będzie autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. 3.3. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca, zaś opiekę zapewni Gmina Pieniężno. 3.4. W przypadku awarii wyznaczonego na świadczenie usług przewozowych autobusu Przewoźnik ma obowiązek zapewnić autobus zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne dopuszczające do przewozu osób. 3.5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907) stawia dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: realizacja zamówienia powinna przewidywać zatrudnienie przy wykonywaniu zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby bezrobotnej na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy w Braniewie zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2013r., poz. 674) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania albo siedzibę; zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego.; Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia Zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawione Powiatowemu Urzędowi Pracy w Braniewie; odpis skierowania bezrobotnych przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w akapicie poprzedzającym, przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę; odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę (spółdzielczą umowę o pracę); Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych bezrobotnych, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu; w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia wraz z należytymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy w Braniewie albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale II niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 9.2. Kwota wadium wynosi 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 9.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 18.08.2014 r. godzina 11.30 9.4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkowa wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.5. Wykonawcy, w zależności od wybranej formy wadium, oryginał lub kopię dołączą do oferty. 9.6. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium stosownie do treści art. 46 ustawy Pzp. 9.7. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu wpłacone przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020, w tytule przelewu należy wpisać: wadium do przetargu na Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pieniężno w roku szkolnym 2013/2014 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utrzymaniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007.42.275). 9.8. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin obciążenia rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach