Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Sadowa, ul. Jagodowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118 , fax. 0-22 7513639
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Jagodowa 2 2
05-092 Sadowa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118, fax. 0-22 7513639
REGON: 00125273200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostwa drobiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy drobiu do magazynu Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151315000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych . 2. Wykazuje się dobrą sytuacją finansową , wystarczającą do realizacji zamówienia. 3. Posiada środki transporu umożliwiajace wywiązanie sie z obowiązku terminowych dostaw. 4. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem zawodowym oraz posiada wdrożony system HACCP. 5. Jest uprawniony do wystąpienia w obrocie zgdnie z wymogami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.22 i 24. 2. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 3. Kopie decyzji o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodznia zwierzęcego wydaną przez organ Inspekcji Weterynaryjnej. 4. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niz 6 (sześć) miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 5. Projekt umowy wypełniony, opieczętowany i podpisany. 6. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiacym załacznik nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.PWZ.PL
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy mięsa i wędlin do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2015-12-02 - Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Wspomagania Rodziny przy ul. 6-go Sierpnia 1/5 Warszawa.
Dodano: 2014-02-13 - Dostawy mięsa i wędlin do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy II procedura
Dodano: 2013-12-05 - Dostawy mięsa i wędlin do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2013-11-14 - Zakup i dostawa drobiu i wędlin drobiowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2013-02-26 - Zakup i dostawy artykułów żywnościowych (wyroby drobiowe) na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego.
Dodano: 2010-02-26