Przetargi.pl
Dostwa drobiu

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Sadowa, ul. Jagodowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118 , fax. 0-22 7513639
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Jagodowa 2 2
    05-092 Sadowa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118, fax. 0-22 7513639
    REGON: 00125273200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostwa drobiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy drobiu do magazynu Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151315000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych . 2. Wykazuje się dobrą sytuacją finansową , wystarczającą do realizacji zamówienia. 3. Posiada środki transporu umożliwiajace wywiązanie sie z obowiązku terminowych dostaw. 4. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem zawodowym oraz posiada wdrożony system HACCP. 5. Jest uprawniony do wystąpienia w obrocie zgdnie z wymogami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.22 i 24. 2. Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 3. Kopie decyzji o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodznia zwierzęcego wydaną przez organ Inspekcji Weterynaryjnej. 4. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niz 6 (sześć) miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 5. Projekt umowy wypełniony, opieczętowany i podpisany. 6. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiacym załacznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.PWZ.PL

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach