Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A. ogłasza przetarg
- Adres: 62041 Puszczykowo, ul. Kraszewskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8984094, 8984000 , fax. 618 984 056
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
ul. Kraszewskiego 11
62041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
tel. 61 8984094, 8984000, fax. 618 984 056
REGON: 63455243800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwpuszczykowie.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: http://szpitalwpuszczykowie.com.pl/pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie szybu windowego na potrzeby zabudowy dźwigu dla straży pożarnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: demontaż istniejącego dźwigu wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz jego wyrejestrowanie; utylizacja zdemontowanego dźwigu, złomu i gruzu; dostawa nowego dźwigu przystosowanego do potrzeb ekip ratowniczych wraz z urządzeniami towarzyszącymi; montaż dźwigu wraz wykonaniem prac budowlanych i instalacyjnych; prace w zakresie dostosowania przedsionków; dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych; sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla całości wykonanych robót, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, znajduje się w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy sposób realizacji i terminy płatności zostały określone we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie Szpitala, w związku z tym należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki działalności Szpitala. Prowadzenie robót nie może kolidować z bieżącą działalnością Szpitala w trybie ciągłym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł, zgodnie z rozdz. XI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja skweru przy ul. Łubieńskiego
Dodano: 2024-06-27 - Adaptacja budynku pokoszarowego nr 7 na dydaktyczny na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie w formule “zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku ORANŻERII
Dodano: 2024-06-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rycerzew
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa drogi gminnej w m. Rosocha w gm. Golina
Dodano: 2024-06-25 - Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu.
Dodano: 2024-06-24 - budowa oświetlenia ulic Żurawinowej, Agrestowej, Aroniowej w Tarnowie Podgórnym - etap I
Dodano: 2024-06-24 - Naprawa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 264 Sławoszewek - Konin w km 0+445
Dodano: 2024-06-24 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3820P Barchlin - granica powiatu.
Dodano: 2024-06-22 - Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-06-21