Przetargi.pl
Dostosowanie szybu windowego na potrzeby zabudowy dźwigu dla straży pożarnej.

Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A. ogłasza przetarg

  • Adres: 62041 Puszczykowo, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8984094, 8984000 , fax. 618 984 056
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
    ul. Kraszewskiego 11
    62041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8984094, 8984000, fax. 618 984 056
    REGON: 63455243800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwpuszczykowie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: http://szpitalwpuszczykowie.com.pl/pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie szybu windowego na potrzeby zabudowy dźwigu dla straży pożarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: demontaż istniejącego dźwigu wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz jego wyrejestrowanie; utylizacja zdemontowanego dźwigu, złomu i gruzu; dostawa nowego dźwigu przystosowanego do potrzeb ekip ratowniczych wraz z urządzeniami towarzyszącymi; montaż dźwigu wraz wykonaniem prac budowlanych i instalacyjnych; prace w zakresie dostosowania przedsionków; dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych; sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla całości wykonanych robót, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, znajduje się w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy sposób realizacji i terminy płatności zostały określone we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie Szpitala, w związku z tym należy uwzględnić konieczność dostosowania prowadzonych prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki działalności Szpitala. Prowadzenie robót nie może kolidować z bieżącą działalnością Szpitala w trybie ciągłym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł, zgodnie z rozdz. XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach