Przetargi.pl
DOSTOSOWANIE SYSTEMÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH DO AKTUALNYCH POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 61-704 Poznań, ul. Noskowskiego 12/14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8582091 , fax. 061 8525954
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
    ul. Noskowskiego 12/14 12/14
    61-704 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8582091, fax. 061 8525954
    REGON: 00000000849327
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibch.poznan.pl - zakładka zamówienia publiczne lub www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTOSOWANIE SYSTEMÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH DO AKTUALNYCH POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie systemów zabezpieczających (urządzeń i oprogramowania) do aktualnych potrzeb Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14, poprzez dostawę, instalację i uruchomienie systemu kontroli dostępu (SKD), zawierającego również system identyfikacji pracowników; systemu alarmowego, zwanego w dalszej części SIWZ i Projekcie Technicznym Wykonawczym systemem sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN); systemu monitorowania wizyjnego, zwanego w dalszej części SIWZ i Projekcie Technicznym Wykonawczym systemem dozoru telewizyjnego (SDTV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Techniczny Wykonawczy Systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu i Systemu dozoru telewizyjnego nazywany dalej Projektem Technicznym Wykonawczym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu i Systemu dozoru telewizyjnego zawarta w części IV SIWZ, nazywana dalej STWIOR lub Specyfikacją techniczną, zwane również w treści SIWZ łącznie dokumentacją techniczną. Uwaga: Postępowanie przetargowe obejmuje wyłącznie ETAP I realizacji Projektu Technicznego Wykonawczego, natomiast Projekt Techniczny Wykonawczy obejmuje całość prac koniecznych do dostosowania systemów zabezpieczających do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Załączony do projektu przedmiar robót obejmuje wyłącznie prace wykonywane w I ETAPIE. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: 1 dostarczenie, w przypadku dostawy oprogramowania na ilość używanych jednocześnie licencji oprogramowania, oprogramowania zawierającego minimum 5 takich licencji. 2 dostosowanie użytkowanych obecnie przez pracowników Zamawiającego breloków zbliżeniowych do wykorzystywania, w łatwy sposób w nowym systemie, przy czym programowanie breloka dla dostępu do poszczególnych stref musi następować poprzez podanie jedynie jego identyfikatora numerycznego (1-5 cyfr) za pomocą klawiatury SSWiN/KD lub przy pomocy załączonego oprogramowania. 3 dostosowanie dostarczonych przez Wykonawcę kart zbliżeniowych do użytkowania również w istniejących już u Zamawiającego systemach kontroli dostępu, przy czym programowanie karty dla dostępu w poszczególnych systemach musi odbywać się w identyczny sposób, co programowanie obecnie użytkowanych breloków dostępowych, czyli przez podanie jedynie numeru karty (1-5 cyfr). Wymagane jest aby tzw. Site Code dostarczonych kart miał numer 210. 4 udzielenie gwarancji i świadczenie w okresie gwarancji usług serwisu gwarancyjnego oraz dokonywanie konserwacji systemów zabezpieczających Zamawiającego, o których mowa powyżej. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji, serwisu gwarancyjnego i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego Zamawiającego zostały zawarte w pkt. 19 SIWZ; 5 Przeprowadzenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, dla wybranych pracowników Zamawiającego, po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru technicznego Przedmiotu Zamówienia, co najmniej dwóch dwugodzinnych szkoleń dotyczących działania systemów zabezpieczających Zamawiającego, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem, że pierwsze szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 3 dni od daty odbioru technicznego Przedmiotu zamówienia a drugie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednakże nie później niż przed odbiorem końcowym Przedmiotu zamówienia. Warunki prowadzenia robót: Prace prowadzone przez Wykonawcę nie mogą utrudniać Zamawiającemu użytkowania obiektu, zgodnie z przeznaczeniem, a wykonywane roboty w szczególności nie mogą zakłócać toku pracy i ruchu w sposób inny niż będący zwykłym następstwem zakłóceń wynikających z zakresu i technologii prowadzonych robót. Wykonawca jest obowiązany tak przygotować i ustalić front robót oraz zastosować taką technologię, która w możliwie najmniejszym stopniu zakłóci działalność Zamawiającego oraz wykonywać głośne, hałaśliwe prace po godzinie 16:00. UWAGA W budynku B- obowiązuje zakaz prowadzenia prac hałaśliwych i uciążliwych w czasie trwania konferencji - o planowanych terminach konferencji Zamawiający, poprzez Głównego Inżyniera ICHB PAN p. Krzysztofa Bąka będzie informował Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, na którym ma zostać wykonany Przedmiot zamówienia i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej przedmiotowego obiektu ponosi Wykonawca. Kalkulację ceny ryczałtowej należy przygotować w oparciu o Projekt Techniczny Wykonawczy i przedmiar robót, mając na uwadze fakt, że załączony przedmiar obejmuje wyłącznie prace wykonywane w I ETAPIE i stanowi jedynie materiał pomocniczy - informacyjny. Zasady wykonania robót związanych z Przedmiotem zamówienia: Zasady wykonywania robót zostały określone w IV części siwz Zasady odbioru Przedmiotu zamówienia : Zamawiający dokona dwóch odbiorów Przedmiotu zamówienia: 1. odbioru technicznego, 2. odbioru końcowego a) Odbiór techniczny Przedmiotu zamówienia odbędzie się po zakończeniu jego realizacji, tj. dostawie, zainstalowaniu i uruchomieniu Przedmiotu zamówienia, nie później niż do dnia 12 grudnia 2014 r. poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru technicznego Przedmiotu zamówienia. W trakcie odbioru technicznego Zamawiający będzie sprawdził czy prace zostały wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną załączoną do niniejszego SIWZ i czy systemy, o których mowa w STWIOR pracują poprawnie, w szczególności czy: - wszystkie czujki są sprawne, - informacje przekazywane przez centralę alarmową są poprawne i odpowiadają stanowi rzeczywistemu, - układy kontroli dostępu na poszczególnych przejściach reagują poprawnie na zbliżenie karty uprawnionej i nieuprawnionej, - wszystkie informacje wysyłane do stacji odbiorczej w agencji prowadzącej monitorowanie obiektu są prawidłowe i są zrozumiałe, - wszystkie funkcje pomocnicze wykonywane przez system są realizowane - wysterowywanie odpowiednich wyjść przeznaczonych do współpracy z innymi systemami Nadto Zamawiający sprawdzi czy instrukcje obsługi oraz książki eksploatacji systemów zostały dostarczone przez Wykonawcę. b) Przed odbiorem technicznym Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. spis wyposażenia poszczególnych systemów wraz z podaniem numerów seryjnych lub innych symboli identyfikacyjnych dostarczonych urządzeń wraz ze wskazaniem miejsca ich montażu, 2. instrukcje obsługi poszczególnych systemów, 3. oprogramowanie zarządzające centralą SSWiN/KD i umożliwiające pełne zarządzanie użytkownikami, ich uprawnieniami oraz kartami dostępowymi, działające poprawnie na platformie systemów z rodziny Microsoft Windows w wersjach co najmniej Windows 7. Konieczne jest dostarczenie minimum dwóch kabli do podłączenia komputera do centrali kontroli dostępu w celu zarządzania nią, 4. protokół pomiarów elektrycznych, o których mowa w STWIOR, dokonany przez osobę posiadającą przewidziane przepisami prawa uprawnienia do dokonania przedmiotowych pomiarów. Odbiór końcowy Przedmiotu zamówienia odbędzie się po wstępnym okresie pracy systemów, o których mowa w STWIOR - nie później niż do dnia 28 lutego 2015 r., poprzez podpisanie przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru Przedmiotu zamówienia. Podczas tego okresu pracy przedmiotowych systemów Zamawiający będzie obserwował jaka jest stabilność systemów w normalnych warunkach pracy a wyniki wpisywane będą do książki eksploatacji. W trakcie odbioru końcowego Zamawiający będzie sprawdził czy prace zostały wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i czy systemy, o których mowa w STWIOR pracują poprawnie w szczególności czy: - wszystkie czujki są sprawne, - informacje przekazywane przez centralę alarmową są poprawne i odpowiadają stanowi rzeczywistemu, - układy kontroli dostępu na poszczególnych przejściach reagują poprawnie na zbliżenie karty uprawnionej i nieuprawnionej, - wszystkie informacje wysyłane do stacji odbiorczej w agencji prowadzącej monitorowanie obiektu są prawidłowe i są zrozumiałe, - wszystkie funkcje pomocnicze wykonywane przez system są realizowane - wysterowywanie odpowiednich wyjść przeznaczonych do współpracy z innymi systemami. Pozostałe zasady odbioru Przedmiotu zamówienia zostały określone w IV części STWIOR. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie-należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i jakościowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323331007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibch.poznan.pl - zakładka zamówienia publiczne lub www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach