Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem systemów monitoringu, rejestracji kontroli wejścia i domofonów w budynku Komendy Miejskiej Policji Kalisz, ul. Jasna 3.

Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 60-838 Poznań, ul. Dąbrowskiego 17a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8412550, 8417766 , fax. 061 8473119
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji
    ul. Dąbrowskiego 17a 17a
    60-838 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8412550, 8417766, fax. 061 8473119
    REGON: 63070341000021
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem systemów monitoringu, rejestracji kontroli wejścia i domofonów w budynku Komendy Miejskiej Policji Kalisz, ul. Jasna 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem systemów monitoringu, rejestracji kontroli wejścia i domofonów wg zestawienia SYSTEM TELEWIZJI - monitoring - Rejestrator BCS-1604 GBE lub równoważne - Pulpit sterowniczy BCS KBDB lub równoważne - Kamera wandaloodporna C 38
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323331007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -W zakresie warunków wskazanych ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V SIWZ. -Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Waruneki uważa się za spełnione, gdy: -Wykonawcy wypełnią oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1, -przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykonawca wypełni oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 1, -Wykonawca wypełni oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 1. -Wykonawca wypełni oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- załącznik nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrbkwp.neostarada.pl(ścieżka dostępu-przetargi-dostawy i usługi 2009-9/09/PN)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach