Przetargi.pl
Dostosowanie/modernizacja budynku przy ul. Rydygiera 23 w Pile na potrzeby projektu pn. „PŚCZP dla dzieci i młodzieży w Pile” w ramach WRPO na lata 2014-2020 – dodatkowe prace adaptacyjne

Powiat Pilski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, aleja Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski
    aleja Niepodległości 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie/modernizacja budynku przy ul. Rydygiera 23 w Pile na potrzeby projektu pn. „PŚCZP dla dzieci i młodzieży w Pile” w ramach WRPO na lata 2014-2020 – dodatkowe prace adaptacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    potrzeby projektu pn. „Powiatowe Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży w Pile” w ramachWielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 – dodatkowe prace adaptacyjne.2. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Powiatowe Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci imłodzieży w Pile” złożonego do WRPO na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania7.2.2 Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe.3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:1) montażu klimatyzacji,2) wymiany wykładziny PCV – kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji,3) montażu dodatkowego zlewozmywaka wraz z fartuchem z płytek ceramicznychw kolorze istniejącego,4) montażu okuć do otwierania okien z poziomu człowieka.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 4 do SWZ.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót. Wykonawcaprzekaże Zamawiającemu dane kierownika robót niezwłocznie przed zawarciem umowy.6. Okres gwarancji i rękojmi – minimum 12 miesięcy (okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 16SWZ).7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ichstosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych). Dopuszcza się równoważne materiały podwarunkiem, że:1) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymizawartymi w dokumentacji projektowej i SWZ,2) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametromzałożonym w dokumentacji projektowej i SWZ.Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że materiały przeznaczone do wbudowania sąrównoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Jeżeli materiały nie potwierdzą równoważności, Wykonawca niebędzie uprawniony do ich zastosowania i na własny koszt wymieni na materiały spełniające warunki równoważności.9. Ze względu na to, że wykonywanie zamówienia będzie w funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac:1) prace należy wykonywać po godzinach funkcjonowania Powiatowego Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznegodla dzieci i młodzieży, t.j. w godzinach popołudniowych lub weekendy - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,2) należy prawidłowo zabezpieczyć teren,3) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych,4) każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren.10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć wzwiązku z realizacją zamówienia.11. Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiału, który nie będzie spełniać ww. wymagań wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu, a odmowa wykonania takich działań będzie skutkować bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.12. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty lub sprawozdania z badań, deklaracje zgodności CE lub deklaracje właściwości użytkowych.13. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiającego.14. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesuzastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.15. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:- roboty instalacyjne sanitarne;- roboty ogólnobudowlane (m.in. wykonanie gładzi gipsowych, malowanie, kładzenie płytek).Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treścitej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał jedną robotę budowlaną gdzie na przedmiot zamówienia składała się przebudowa/remont/budowa o łącznej wartości minimum 120.000,00 złotych brutto.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach