Przetargi.pl
Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego, e-cmentarz

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego, e-cmentarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie inwentaryzacji cmentarzy: - komunalnego w Zgorzelcu - wojskowego Cmentarza Żołnierzy II Armii WP w Zgorzelcu oraz opracowanie map i zasilenia w dane bazy systemu komputerowego zawierającego wyszukiwarkę osób pochowanych. Inwentaryzacja ww. cmentarzy w Zgorzelcu obejmuje inwentaryzację dotyczącą usytuowania grobów oraz grobowców, rezerwacji, alei, budynków i budowli, elementów architektury sakralnej, pomników, punktów czerpania wody, zieleni oraz wprowadzenie danych o osobach pochowanych, dysponentach i opłatach do programu użytkowego i na interaktywną mapę cmentarzy. 2. projekt zakończyć powinien się stworzeniem interaktywnej mapy cmentarzy w aplikacji internetowej. 3. Szacowana liczba grobów wynosi : - cmentarz komunalny w Zgorzelcu : ilość pochówków do dnia 11.08.2010 - 15 427 , powierzchnia 135 119 m2 - cmentarz Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego w Zgorzelcu : ilość grobów 3 392 , powierzchnia 35 000 m2 4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy: I. Rodzaj i zakres prac: 1) Inwentaryzacja: - inwentaryzacja i rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, rzędów, danymi osób pochowanych, tj. imieniem i nazwiskiem, datą urodzenia, datą zgonu, rodzajem miejsca pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), - inwentaryzacja i rozmieszczenie wykupionych miejsc pod pochówek wraz z oznaczeniem kwater i rzędów, - inwentaryzację i rozmieszczenie alei, - inwentaryzacja i rozmieszczenie punktów czerpania wody, - inwentaryzacja i rozmieszczenie budynków i budowli oraz elementów architektury sakralnej i pomników, - wykonanie i dołączenie do programu zdjęć grobów i nagrobków 2) Interaktywna mapa cmentarzy zbudowana na podstawie pomiarów geodezyjnych, (wymagana dokładność do 0,1 m. w postaci wektorowej). 3) Utworzenie planu zagospodarowania przestrzennego w sektorach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013 ze zmianami). Plan ma zawierać takie elementy jak: rozmieszczenie grobów i grobowców wraz z oznaczeniem kwater, istotne wymiary odległości między grobami, odległości od alei i innych istotnych obiektów np. istniejących drzew (plan powinien być zintegrowany z mapą inwentaryzacyjną cmentarzy). 4) Wykonanie minimum 2 zdjęć każdemu grobowi (mogile) z przybliżenia (tablic nagrobków/tabliczek) i z oddalenia całego grobu. Dołączenie plików zdjęć do aktywnych pól grobów w aplikacji do administrowania cmentarzami. 5) Wpisanie danych podstawowych z inwentaryzacji cmentarza do bazy programu: Imienia i nazwiska, dat urodzin i śmierci, informacji o lokalizacji grobu (sektor, rząd, numer) oraz danych z ksiąg osób pochowanych i grobów, faktur i innych dokumentów będących w posiadaniu Administracji Cmentarza z lat 1945- 2010 r. II. Wymagania oprogramowania od strony użytkownika - administracji cmentarza: 1) aplikacja internetowa powinna umożliwiać pracę zdalną (za pośrednictwem Internetu), 2) aplikacja powinna dawać możliwość pomniejszania, powiększania, przesuwania mapy, 3) możliwość samodzielnej modyfikacji mapy cmentarza z poziomu programu: a) dodawanie i usuwanie grobów, b) edycja (zmiana rozmiaru i położenia oraz obracanie grobów), c) predefiniowanie rozmiarów grobów w zależności od ich rodzaju, d) możliwość ustalania rozmiaru grobów w metrach, e) możliwość oznaczania różnych rodzajów grobów poprzez zmianę ich koloru, f) łączenie grobów na mapie z danymi z bazy danych z poziomu aplikacji, g) blokowanie edycji grobów podczas przeglądania mapy - mapa jak również cała aplikacja powinna uwzględniać plan zagospodarowania terenu w wolnej części cmentarza jak również dawać możliwość pełnego administrowania rezerwacjami (łącznie z wizualizacją danych na mapie). 4) mapa z legendą i odcinkiem ilustrującym aktualne przełożenie skali mapy na metry, 5) okno z miniaturą mapy oraz zaznaczoną aktualną pozycją, ułatwiającą orientację oraz umożliwiające szybką nawigację na mapie, 6) możliwość zlokalizowania grobu po nazwisku, dacie urodzenia, dacie śmierci, numerze kwatery, numerze rzędu, 7) możliwość zidentyfikowania grobu po zaznaczeniu go na mapie, 8) szybki podgląd najważniejszych informacji o grobie po zaznaczeniu na mapie - możliwość dołączenia zdjęć grobów i nagrobków, 9) po wyborze grobu lub pochowanego prezentacja w panelu następujących danych: lokalizacja grobu, grobowca na mapie cmentarza, danych osoby zmarłej: imienia i nazwiska, daty urodzenia, daty śmierci, oznaczenia kwatery, oznaczenia rzędu, rodzaj pochówku (grób pojedynczy, podwójny, grobowiec), uwagi dla opiekuna grobu od administratora, 10) ciągła możliwość automatycznego generowania raportów w różnych przekrojach (np. osoby zmarłe w danym roku, osoby spoczywające w danej kwaterze, terminy opłat za miejsce na pochówek), możliwość wystawienia faktur z poziomu programu, 11) możliwość tworzenia raportów windykacyjnych: a) automatyczne generowanie listy dłużników, b) całościowe lub wyrywkowe generowanie zawiadomień ponaglających. 12) możliwość prowadzenia w bazie ewidencji miejsc wykupionych pod pochówek i grobów zgodnie z rozporządzeniem ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 z 2001 r. poz. 1013 ze zmianami), 13) możliwość automatycznego generowania zaświadczeń i dokumentów w formacie edytora teksów i PDF, związanych z administracją cmentarza z poziomu aplikacji, 14) możliwość zarządzania użytkownikami i poziomem dostępu do danych, 15) edycja danych w księdze grobów i księdze zmarłych, 16) instalacja i konfiguracja programu użytkowego i interaktywnej mapy cmentarzy prowadząca do uzyskania pełnej zgodności z wymogami SIWZ, 17) przeszkolenie minimum 3 pracowników administracji cmentarzy łącznie w zakresie umożliwiającym samodzielną aktualizację bazy danych i interaktywnej mapy cmentarzy. 18) udzielenie bezterminowej licencji, 19) konsultacje wdrożeniowe, 20) świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 12 miesięcy (telefonicznie i poprzez e-mail) , oraz aktualizacji wersji oprogramowania, Asysta techniczna będzie polegać na wsparciu Użytkownika lub osoby / firmy przez niego wskazanej poprzez udzielanie konsultacji telefonicznych , poprzez pocztę elektroniczną lub zdalny dostęp w zakresie używania programu, zasilania bieżącego bazy danych ( wprowadzania nowych danych ) 21) przekazanie dokumentacji technicznej z wdrożenia oraz instrukcji obsługi w języku polskim, 22) przekazanie kompletnej i zasilonej bazy danych, III. Wymagania dotyczące strony internetowej 1) możliwość umieszczania w serwisie płatnych ogłoszeń, 2) możliwość znalezienia grobu wg nazwiska, imienia, daty urodzin i daty zgonu osoby pochowanej, 3) możliwość wygenerowania i wydrukowania mapy dojścia do sektora w którym znajduje się grób, 4) możliwość zarządzania treścią w sposób umożliwiający własnoręczną edycję poszczególnych podstron administratorom i redaktorom (CMS-System zarządzania treścią), 5) skalowanie mapy cmentarza z możliwością przesuwania w dużym powiększeniu, 6) możliwość zamieszczenia załączników do podstron, 7) możliwość samodzielnej synchronizacji bazy danych oraz zdjęć programu administracyjnego z bazą wyszukiwarki, 8) możliwość zapalenia wirtualnego znicza, 9) integracja wyszukiwarki z usługami świadczonymi przez administratora, 10) własnoręczne zarządzanie podstawowymi ustawieniami wyszukiwarki z poziomu panelu administracyjnego, 11) możliwość sortowania wyników wyszukiwania wg różnych kryteriów. IV. Wymagania odnośnie bezpieczeństwa bazy danych, domeny oraz wydajności : 1) codzienna kopia bazy danych z możliwością jej odtworzenia, 2) brak limitu transferu danych, 3) możliwość podłączenia do domeny cmentarz.zgorzelec.eu, 4) utrzymanie strony i bazy na wydajnym hostingu posiadającym łącza klasy operatorskiej, minimum 2 łącza zapasowe, system podtrzymywania zasilania, V. Zalecenia Zamawiającego: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Zgorzelcu oraz Cmentarza Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego w Zgorzelcu w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 2. Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku, Działanie 2.2 Rozwój usług elektronicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 109 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w kwocie 3.500,- PLN brutto (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 brutto) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy dot. w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 3. Termin wniesienia wadium upływa przed terminem składania ofert 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wniesie wadium zwróconego mu po wyborze najkorzystniejszej oferty, a do ponownego jego wniesienia Zamawiajacy wezwał Wykonawcę w związku z wyborem oferty Wykonawcy w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych uznana za odrzuconą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt.5 ppkt b,c,d, i e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 11. Zabronionym jest umieszczenie w treści tego dokumentu jakiejkolwiek klauzuli lub zapisu stanowiącego, że wypłata wadium w okolicznościach określonych w pkt. 11 będzie uzależniona od dodatkowych okoliczności dowodowych, które spełnić ma Beneficjent. Gwarancja ma mieć charakter bezwarunkowy i być płatna na pierwsze wezwanie. 7. Warunkiem uznania wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 5 ppkt b,c,d, i e będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium do postępowania przetargowego: Dostosowanie infrastruktury Urzędu Miasta Zgorzelec dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego, e-cmentarz Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie oryginał dowodu wpłaty lub potwierdzona za zgodność z oryginałem jego kopia załączona do oferty. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d/ w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt.11. 13. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach