Gmina Mońki ogłasza przetarg
- Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7162587 , fax. 085 7162587
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
ul. Słowackiego 5A 5A
19-100 Mońki, woj. podlaskie
tel. 085 7162587, fax. 085 7162587
REGON: 00052619100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.um.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie dróg gminnych do sieci dróg powiatowych i drogi krajowej obejmującego przebudowę ulic: Kopernika, Kochanowskiego, Sienkiewicza, Modrzewskiego, Budnika, Herberta, Plater, Reymonta, i drogi gminnej Ciesze - do drogi krajowej Nr 65. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie inwestycyjne obejmuje: - przebudowę 8 ulic i 1 drogę: ul. Kopernika (Nr 104067B), ul. Kochanowskiego (Nr 104066B), ul. Sienkiewicza (Nr 104064B) wraz z łącznikiem, ul. Modrzewskiego (Nr 104062B), ul. Budnika (Nr 104096B), ul. Herberta (Nr 104099B - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wraz z załącznikami (zał. nr 1 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach: - drogowej wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczą wykonawców składających ofertę na część 1,2 i 3 zamówienia, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczą wykonawców składających ofertę na część 1,2 zamówienia, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczą wykonawców składających ofertę na część 1 zamówienia. Wymagane dokumenty, o których mowa wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń. 4. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 lit. a) siwz, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 5 siwz, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII pkt 5 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.um.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 1428 B Wasilków - Studzianki w m. Dąbrówki (gm. Wasilków)
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa ulicy Żytniej w Zambrowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1389 B w m. Jaworówka (gm. Dobrzyniewo Duże)
Dodano: 2016-07-27 - Wykonie przebudowy dróg gminnych: ul. Drozda w Olmontach oraz ul. Magnacka w Izabelinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1392 B poprzez wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na odcinku Nowe Aleksandrowo- Letniki (gm. Dobrzyniewo Duże)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej do m. Dmochy Mrozy na odcinku od drogi krajowej nr 63 do granicy gminy Andrzejewo i Czyżew.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa ul. 01 KL - sięgacza ul. Spokojnej w Łomży - I etap.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Rutki-Kossaki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg dojazdowych, parkingów i chodników w Łomży
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1157B Krasnopol - Gremzdel - Jegliniec - Wiatrołuża
Dodano: 2016-07-25