Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 777-46-58 , fax. 58 777-46-472
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim
ul. Kościuszki 30
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 58 777-46-58, fax. 58 777-46-472
REGON: 32189100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl/category/zamowienia-publiczne/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie do wymogów i przepisów p.poż. budynku w zakresie instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oświetlenia awaryjnego dla Sądu Rejonowego w Starogardzie 3 Gdańskim przy ul. Kościuszki 30. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Dostosowanie do wymogów i przepisów p.poż. budynku w zakresie instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oświetlenia awaryjnego dla Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl/category/zamowienia-publiczne/. 2. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących roboty ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej i osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne. Roboty budowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający może żądać listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Przedmiotem opracowania jest projekt dostosowania do wymogów i przepisów p.poż. budynku w zakresie instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oświetlenia awaryjnego Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30. Uwaga: ponieważ inwestor zrezygnował z adaptacji strychu na pomieszczenia biurowe i nie zamierza zmieniać jego dotychczasowej funkcji, zrezygnowano z następujących zadań określonych w postanowieniu Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Straży Pożarnej: 1. Zabezpieczenie drewnianej konstrukcji poddasza, po zagospodarowaniu na pomieszczenia archiwalne, środkiem ogniochronnym do stopnia nierozprzestrzeniania się ognia. 2. Wydzielenie palnej konstrukcji dachu płytami gipsowymi o klasie odporności ogniowej EI60, wg dopuszczalnego systemu. 3. Wyposażenie klatki schodowej prowadzonej na poddasze w system oddymiania oraz zamknięcia jej drzwiami o odporności ogniowej EIS30. Biorąc pod uwagę powyższe klatka schodowa prowadząca na poddasze, (strych) zostanie zamknięta drzwiami o odporności ogniowej EIS60 przez co strych zostanie wydzielony jako odrębna strefa pożarowa W zakresie niniejszego opracowania przewiduje się wykonanie następujących robót: 1. Montaż stolarki drzwiowej o odporności ogniowej EIS60 – wejście na strych nieużytkowy. Drzwi stalowe wyposażone w samozamykacz i wkładkę na klucz patentowy, malowane proszkowo w kolorze uzgodnionym z inwestorem podczas realizacji zadania, 2. Montaż drzwi o odporności ogniowej EIS60 w wejściu na klatkę schodową prowadzącą na strych wraz z przełożeniem i przebudową istniejących drzwi drewnianych, Drzwi stalowe bezprogowe, wyposażone w samozamykacz i wkładkę na klucz patentowy, malowane proszkowo w kolorze uzgodnionym z inwestorem podczas realizacji zadania, 3. Demontaż okna zlokalizowanego w ścianie pomiędzy główną klatką schodową budynku a klatką schodowa prowadzącą na poddasze, (strych) i zabudowa otworu okiennego systemową ścianką działową o odporności ogniowej REI120, 4. Montaż instalacji sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach nie objętych już istniejącą instalacją SSP, czyli w pomieszczeniach parteru, I-go piętra, (oprócz serwerowni), II-go piętra i strychu, wraz z niezależnym zasilaniem z rozdzielnicy głównej RG, 5. Montaż oświetlenia ewakuacyjnego, 6. UWAGA: przewody instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego w obrębie parteru, piętra, II-go piętra należy prowadzić w tynku, natomiast w obrębie strychu przewody należy układać w rurkach pcv. 7. Malowanie ścian i sufitów po wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych – sufity w całości, a ściany w całości w ciągach komunikacyjnych, w pozostałych pomieszczeniach tylko w miejscach uszkodzeń powstałych przy montażu instalacji SSP i oświetlenia ewakuacyjnego. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 9 000,00 PLN 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGK nr: 92 1130 1017 0021 1001 0490 0004 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia oraz numer Zadania z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 3. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 40kW na dachu budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
Dodano: 2023-11-17 - Świadczenie usług konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Wejherowo
Dodano: 2023-09-29 - Roboty budowlane dla zadania pn. " Modernizacja rozdzielni głównej segmentów I-IV O/ZUS w Słupsku wraz z modernizacją czterech podrozdzielni (zaprojektuj i wybuduj)”
Dodano: 2022-11-03 - Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”
Dodano: 2022-09-29 - Budowa systemu kontroli dostępu, sieci okablowania strukturalnego oraz instalacji elektrycznej w budynkach Sądu Rejonowego w Lęborku
Dodano: 2022-09-05 - Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, komputerowej, alarmowej i monitoringu w Szkole Podstawowej w Gardei
Dodano: 2021-02-22 - Wymiana instalacji elektrycznej w 8 lokalach mieszkalnych w Gdańsku
Dodano: 2021-02-09 - Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w Starostwie Powiatowym w Pucku przy ul. E. Orzeszkowej 5 w ramach robót podobnych przewidzianych w zadaniu: Wykonanie instalacji klimatyzacji częściowej dla pomieszczeń dwóch kondygnacji budynku Starostwa Powiatowego w Pucku.
Dodano: 2021-02-05 - Wymiana i bieżąca konserwacja instalacji elektrycznych w nieruchomościach stanowiących zasób komunalny Miasta Słupska zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Dodano: 2021-01-27 - Budowa przyłącza energetycznego oraz abonenckich stacji transformatorowych z powiązaniami kablowymi w ramach projektu pn. „Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.”
Dodano: 2021-01-18