Przetargi.pl
,,Dostosowanie części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Stróży na potrzeby związane z działalnością żłobka”

Gmina Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 884 34 27 , fax. 81 884 37 87
  • Data zamieszczenia: 2019-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kraśnik
    ul. Kościuszki 24
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 884 34 27, fax. 81 884 37 87
    REGON: 43101999700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakrasnik.pl ; http://krasnik.e-bip.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Dostosowanie części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Stróży na potrzeby związane z działalnością żłobka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn.: ,,Dostosowanie części pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Stróży na potrzeby związane z działalnością żłobka” które jest realizowane w ramach projektu pn.: „Pierwsze kroki ze STONOGĄ” realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 9 Rynek pracy, Działanie 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, objętego Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020. Szczegółowy zakres prac: Zmiana części pomieszczeń świetlicy w budynku szkoły na potrzeby żłobka. Pomieszczenia o nr zgodnej jak w inwentaryzacji (rys. nr 3): -8, -9, -10 i -11 użytkowane na potrzeby świetlicy szkolnej oraz -5, -6 i korytarz -4 przynależne do pomieszczeń szkolnych, adaptuje się na potrzeby pomieszczeń żłobka. Wykaz pomieszczeń istniejących przeznaczonych na potrzeby żłobka - inwentaryzacja rys. nr 3: - -4 korytarz o pow. - 7,51 m2. - -5 pom. gospodarcze - 9,91 m2. - -6 pom. gospodarcze - 10,51 m2. - -8 pom. gospodarcze - 22,79 m2. - -9 pom. pedagoga - 28,04 m2. - -10 korytarz - 12,13 m2. - -11 świetlica - 70,53 m2. Razem - 161,42 m2. W pomieszczeniach o numerach zgodnej z rysunkiem nr 1 i 2 (rysunki rzutu i technologii żłobka) będą zorganizowane pomieszczenia na potrzeby żłobka: - -4 korytarz o pow. - 7,51 m2. - -5 pom. mycia i dezynfekcji nocników - 7,15 m2. - -6 magazynek - 9,91 m2. - -7 pomieszczenie socjalne - 10,51 m2. - -8 pom. kateringowe - 16,50 m2. - -9 pom. socjalne personelu - 17,70 m2. - -10 wózkownia - 9,62 m2. - -11 korytarz - 12,13 m2. - -12 sala zabaw żłobka - 59,61 m2. - -13 WC dzieci i personelu - 10,04 m2. Razem - 160,68 m2. W pomieszczeniu 12 sala zabaw o powierzchni 59,61 może przebywać: dla 3-5. dzieci, wymagana jest powierzchnia -16 m2. powierzchnia przypadająca na każde kolejne dziecko wynosi co najmniej 2,5 m2, jeżeli czas pobytu dziecka przekracza 5 godzin dziennie, stąd (59,61-16,0):2,5= 17,44 daje ilość przebywających dzieci - do 17. Łącznie w pomieszczeniu 12 sala zabaw może przebywać 17 + 5 = 22 dzieci Zakres prac jakie należy wykonać w celu przystosowania pomieszczeń świetlicy na potrzeby żłobka: 1. Skuć istniejący wewnętrzny tynk ścian na wys. 2,0 m w pomieszczeniach 10, 9, 7, 6 (rys. nr 1) po stronie ściany szczytowej, osuszyć, odgrzybić i wykonać tynk renowacyjny. (pozycja nie będzie realizowana – Zamawiający zadanie to zrealizował). 2. Wykonać instalację wod-kan. w pomieszczeniach -9, -5, -8, -13 i -12, wentylację i instalację elektryczną wg projektów branżowych; 3. Wykuć otwory pod drzwi oraz osadzić nadproże prefabrykowane w pomieszczeniu -10; 4. Poszerzyć otwory w pomieszczeniach -9, -6, -5, -8 oraz w korytarzu -11/-4 (przy schodach wewnętrznych) . Należy uwzględnić osadzenie prefabrykowanych nadproży drzwiowych z uwagi na rozkucie, o ile będzie konieczne; 5. Wymienić drzwi zewnętrzne wejściowe (Dz1) i zamontować kurtynę powietrzną; 6. Wykuć okno w pomieszczeniu -12, przenieść grzejnik i zamontować drzwi zewnętrzne (Dz2). Wykonać obróbki wykańczające. 7. Przebudować schody z pomieszczenia -12 do -8 z wykonaniem barierki wys. 1,10 m w części ruchomej; 8. Przebudować schody korytarzu -4; 9. Skuć tynki pod ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach -13 na wys. min. 2,0 m, w pomieszczeniu -8, -5 na wysokość 1,6 m, po obwodzie ścian, ułożyć glazurę odpowiednio na wys. 2,0 m oraz 1,60 m. w pomieszczeniu -7 ułożyć glazurę na wys. 1,6 m oraz 0,5 m poza obrys umywalki; 10. Wykonać instalację elektryczną gniazd i oświetlenia wg projektu branży elektrycznej. Bruzdy zaprawić, wykonać gładź, nawiązując do struktury istniejących tynków; 11. Wykonać gładź na ścianach i sufitach z uprzednim zeskrobaniem istniejących powłok malarskich we wszystkich pomieszczeniach z wyłączeniem powierzchni pod glazurę ścian; 12. Wszystkie pomieszczenia pomalować. 13. Skuć posadzkę w pomieszczeniach -5, -6 i wykonać nową wykończoną terakotą antypoślizgową z wykonaniem hydroizolacji poziomej; 14. Rozebrać istniejącą drewnianą podłogę w pom. -9 i -10 i wykonać nową od podstaw z wierzchnią warstwą wykończoną terakotą antypoślizgową, z wykonaniem warstwy ocieplającej z EPS 100-038 (Bs min. 115 kPa, λ≤0,038W/(mK) o grubości 8 cm), hydroizolacji poziomej - folia polietylenowa gr. 0,5 mm łączą zakłady; 15. W pomieszczeniu -12 ułożyć panele podłogowe klasy AC-4 z wcześniejszym wykonaniem wylewki samopoziomującej oraz skuciem nierówności i przeszlifowaniem powierzchni; 16. Pomieszczenie 12, -13, -9 zamontować osłony grzejnikowe, chroniące dzieci. 17. Ułożyć terakotę z wcześniejszym wykonaniem schodów w pom. -4 i -8 oraz balustrady w pomieszczeniu -8 (rozdział posiłków); 18. Przy schodach w pomieszczeniu -4 zamontować z obu stron pochwyty; 19. Wykonanie wentylacji mechanicznej wg projektu branży sanitarnej; 20. Wykonać ściankę z płyt gipsowo - kartonowych wodouodpornionych, wydzielającą pomieszczenie wc (-13) z przestrzeni pomieszczenia 12. 21. Ściankę wydzielającą kabinę ustępową wykonać z płyty HPL gr. 8 mm w ruszcie z kształtowników aluminiowych, na stopkach o wys. 0,1 m nad poziomem posadzki, na wysokość 2,20 m. 22. Wykonać zamurowania ścian w otworach drzwiowych zgodnie z rysunkiem, wykonując obustronnie tynk kat III, szpachlowanie wraz z malowaniem; 23. Projektowane ścianki działowe wymurować zgodnie z rysunkiem. Wykonać tynk obustronny i gładź i pomalować farbami emulsyjnymi i olejnymi- lamperia; 24. Pomieszczenia wyposażyć - zgodnie z rysunkiem nr 2 żłobek- technologia. 25. Obmurować bloczkami betonowymi lub cegłą ceramiczną pełną, lub obudować ognioodpornymi płytami gipsowo kartonowymi ścianę i zlikwidować drzwi w pomieszczeniach -5, -8 a pomieszczeniem szkoły uzyskując odporność ogniową (nośność, szczelność i izolacyjność) 120 minut -REI 120; 26. Ścianę jw. otynkować, wykonać gładź i pomalować farbą emulsyjną i olejną na wys. min. 1,60 m w stosunku do podłogi; 27. Przed budynkiem, zaraz przy wyjściu jest małe miejsce do urządzenia placu zabaw, które można zagospodarować jako plac zabaw dla dzieci (poza niniejszym opracowaniem). Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SIWZ tj. projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, wzór umowy, stanowiące załączniki do SIWZ. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty o specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 4500000
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ]; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.2.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie innego podmiotu [wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ] albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6.2.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.2.4.1-4SIWZ. 6.2.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 6.2.8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.2.9. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6.2.10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 6.2.6 SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: ➢ zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub ➢ zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 6.2.6 SIWZ. 6.2.11. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 6.2.12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa w zdaniu 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. 6.2.13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.4 pkt od 1 do 4SIWZ (dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawców z udziału w postępowaniu) 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - b. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.2.14. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.2.13 pkt 1 i 2 lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.2.13. pkt 2 lit. a SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.2.15. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.13SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 6.2.14SIWZ stosuje się. 6.2.16. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.2.17.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.2.1 SIWZ, pkt 6.2.4 pkt 1)-4) SIWZ i pkt 6.2.5. SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.2.3SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa sporządzony jak w pkt 6.2.12 SIWZ. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6.2.18 W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach