Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witkowicach do warunków przeciwpożarowych – etap II

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Witkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Witkowice, Ul. Beskidzka 98
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 485 139 , fax. 338 485 139
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Witkowicach
    Ul. Beskidzka 98
    32-650 Witkowice, woj. małopolskie
    tel. 338 485 139, fax. 338 485 139
    REGON: 35678976000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspwitkowice.edukacja.kety.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witkowicach do warunków przeciwpożarowych – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót celem dostosowania do wymogów p/pożarowych budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Witkowicach w formie „zaprojektuj i wybuduj” na warunkach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie umowy załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje opracowanie projektów zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym wraz z ekspertyzą techniczną załącznik nr 10 do SIWZ i postanowieniami Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej nr 11 oraz realizację zadania wg wykonanej dokumentacji. 3. Zakres prac projektowych obejmuje: 1) opracowanie kompletnych projektów: w wersji analogowej (3 egz.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 2) realizacja robót budowlanych odbędzie się na podstawie wykonanej dokumentacji opracowanej przez uprawnionego projektanta, uzgodnionej z Rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń p/poż i zatwierdzonej przez Zamawiającego, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 4. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie Systemu Oddymiania Grawitacyjnego głównej klatki schodowej. - montaż siłowników napowietrzających na drzwiach i oknie napowietrzającym - parter wejście główne. Należy uwzględnić elektro trzymacze drzwiowe na drzwiach istniejących , na głównych traktach komunikacyjnych, - wykonanie połączenia otwierania drzwi wejściowych w przypadku zadziałania systemu oddymiania - projekt systemu oddymiania uzgodniony z rzeczoznawcą przeciwpożarowym, - wykonanie okablowania, - montaż urządzeń i uruchomienie systemu wraz z protokołem , - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi zainstalowanego systemu oddymiania , - przeszkolenie personelu w zakresie ogłoszenia i prowadzenia ewakuacji dzieci z budynku - wykonanie przeglądu zerowego systemu oddymiania. - wyraźne oznakowanie znakami bezpieczeństwa miejsca występowania schodów 2) Przystosowanie wejścia głównego do aktualnych wymogów ewakuacji. - Wymiana drzwi wejściowych wraz z witrynami bocznymi - wyraźne oznakowanie znakami bezpieczeństwa miejsca występowania schodów 3) Przystosowanie przedsionka kotłowni na poziomie piwnicy do aktualnych warunków ewakuacji dla obiektu zaliczonego do kategorii zagrożenia ludzi ZLII. - zabezpieczenie przeciwpożarowe przejść instalacyjnych , - oznakowanie wejścia wraz ze spocznikiem wewnętrznym , - montaż i podłączenie lamp oświetlenia awaryjnego , - doposażenie wejścia w elementy umożliwiające swobodne wyjście w czasie ewakuacji - wyraźne oznakowanie znakami bezpieczeństwa miejsca występowania schodów Zadania powinny być wykonane zgodnie z załączoną ekspertyzą techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej i postanowieniami Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej oraz wszelkimi stosownymi przepisami dotyczącymi zamawianego przedsięwzięcia. Wszelkie prace projektowe, roboty budowlane lub czynności nie wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji a także realizacji robót budowlanych należy traktować jako oczywiste uwzględniać w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Tam, gdzie w dokumentacji nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 6. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Formularz ofertowy. 2.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy). 3.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców - jeżeli dotyczy (dotyczy części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom) – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 7. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w pkt 4.2. 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2.1 – 4.2.3 rozdziału V SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio iż: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia dotyczące terminów określonych w pkt 7.1. stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach