Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu do wymogów ochrony przeciwpożarowej - etap II

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 3258 , fax. 75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 3258, fax. 75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu do wymogów ochrony przeciwpożarowej - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Zespołu Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu do wymogów ochrony przeciwpożarowej, na realizację których zostało udzielone Zamawiającemu pozwolenie Decyzją nr 257 z dnia 5 maja 2015 r., na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez pracownię projektową ARCHIPLAN Alicja Musiał, z siedzibą przy ul. Daszyńskiego 29A, 59-700 Bolesławiec. 2. Budynek Zespołu Szkół Handlowych i Usługowych zlokalizowany jest w Bolesławcu przy ul. Zgorzeleckiej 18 na działce nr 121/5 obręb 8, miasto Bolesławiec. 3. Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu m.in. następujących robót budowlanych: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Roboty murarskie, 3) Roboty w zakresie elementów betonowych i żelbetowych, 4) Roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, 5) Roboty tynkowe, 6) Roboty w zakresie posadzek i okładzin schodów, 7) Malowanie klatki schodowej, 8) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych tj. instalacji hydrantowej oraz gazu. 9) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej. 4. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 SIWZ tj.: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiary, 3) Mapy, rysunki, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Postanowienie 164/2015 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27.04.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem Wadium-Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Handlowych i Usługowych w Bolesławcu do wymogów ochrony przeciwpożarowej - etap II. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres gwarancji za wady maksymalnie 12 miesięcy ponad wymagane minimum (tj. podstawowe 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach