Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Zamku Lubelskiego do wymogów przepisów przeciwpożarowych

Muzeum Lubelskie w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, ul. Zamkowa 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5325001 w. 13 , fax. 081 5321743
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lubelskie w Lublinie
    ul. Zamkowa 9 9
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5325001 w. 13, fax. 081 5321743
    REGON: 00027668200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Zamku Lubelskiego do wymogów przepisów przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Zamku Lubelskiego do wymogów przepisów przeciwpożarowych. Zakres robót obejmuje: - wymianę części drzwi na wszystkich kondygnacjach na spełniające wymagania pożarowe, - obudowę klatek schodowych przeznaczonych do ewakuacji i wyposażenie ich w instalacje oddymiające, - wbudowanie hydrantów f25 przy klatkach schodowych obejmujących zakresem całą powierzchnię chronionego budynku, - zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w ścianach oddzielenia przeciwpożarowego zgodnie z wymogami p.poż., - wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego na korytarzach poddasza, - wykonanie kompletnego systemu sygnalizacji pożaru obejmującego wszystkie pomieszczenia, - wykonanie oświetlenia awaryjnego. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych (zał. Nr 1). Przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo (zał. nr 7). 1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem; ponadto wykonawca we własnym zakresie ( porozumieniu z zamawiającym) zapewni dostawę energii elektrycznej oraz innych mediów niezbędnych do właściwej realizacji zamówienia, 2. Wykonawca winien podjąć niezbędne środki, aby wszelkie roboty z jakimi będzie miał do czynienia nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów lub sąsiadujących z placem robót. Prace winny być wykonywane w godzinach 06:00-22:00 (w uzgodnieniu z zamawiającym ) w czynnym obiekcie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania prac na czas organizowanych uroczystości, po wcześniejszym zawiadomieniu wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zabezpieczeń przeciw pyleniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych pracami w ramach realizowanego zamówienia. 4. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie Prawo Budowlane. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie inne prace, które są niezbędne do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/14/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach