Przetargi.pl
Dostosowanie budynku gminnego nr 8 w Ławicach do realizacji działań aktywizacji społeczno – zawodowej

Gmina Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 492 418 , fax. 896 494 882
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iława
    ul. Gen. Władysława Andersa -
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 492 418, fax. 896 494 882
    REGON: 53276000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku gminnego nr 8 w Ławicach do realizacji działań aktywizacji społeczno – zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Remont wewnętrzny pomieszczeń parteru – naprawa i malowanie ścian i sufitów, wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu. b) Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych – dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami tj. rozbiórka istniejących pomieszczeń sanitarnych, wymurowanie nowych pomieszczeń z podziałem na łazienkę damską i męską, z robotami wykończeniowymi (tynkami, posadzkami, okładzinami ściennymi, podłogowymi i malowaniem). c) Podjazd dla osób z niepełnosprawnością – w zakres robót wchodzi: - rozebranie opaski przy budynku, - wykonanie fundamentów pod konstrukcję pochylni, wymurowanie podpór z bloczków betonowych, - zwieńczenie podpór, - utwardzenie nawierzchni pod pochylnią z ażurowych płyt betonowych, - naprawa biegu schodowego z ułożeniem nowych okładzin schodowych gr. 4 cm (płyty prefabrykowane z betonu płukanego). d) Instalacje sanitarne – wodno-kanalizacyjne, w zakres których wchodzi: - demontaż urządzeń sanitarnych (miska ustępowa szt. 1 i umywalka szt. 1), - przebudowa poziomów kanalizacyjnych PVC ø 110 mm dla potrzeb pomieszczenia socjalnego i nowych łazienek, - wykucie kanałów do wykonania podejść odpływowych PVC ø 110 mm i PVC ø 50 mm, - wykonanie nowych podejść odpływowych PVC ø 110 mm i PVC ø 50 mm, - wykonanie instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody użytkowej z rur PP zakończonej zaworami (do misek ustępowych, umywalek i natrysków), - montaż urządzeń sanitarnych (miski ustępowe kpl. 2, umywalki kpl. 2 i natryski kpl. 2) - montaż uchwytów dla osób z niepełnosprawnościami przy w/w urządzeniach sanitarnych, - zakup i montaż elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy wody o poj. 80 l (łazienki) i 20 l. (pomieszczenie socjalne), e) Instalacje elektryczne – w zakres robót wchodzi: - demontaż instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych (istniejące pom. wc), - rozbudowa istniejącej rozdzielnicy elektrycznej, wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia oraz pomiary powykonawcze, - montaż instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych na nowych ściankach i istniejących sufitach w dwóch projektowanych łazienkach, - montaż opraw oświetleniowych, przełączników i gniazd wtykowych f) System monitoringu wizyjnego – w skład którego wchodzi wykonanie instalacji niskoprądowej w korytkach PP, montaż oprzyrządowania (rejestrator, kamery wewnętrzne i kamera zewnętrzna rejestrująca teren przy wejściu głównym i podjeździe dla osób z niepełnosprawnością). 2. Kod CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca, w którym roboty będą wykonane. 6. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych ww. dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiału, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku przywołania w dokumentacji projektowej norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach. 9. Na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego przez wykonawcę. 10. W związku z faktem, że przedmiot zamówienia jest przeznaczony do użytku dla osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: roboty konstrukcyjno - budowlane, instalacje elektryczne, wod-kan, utwardzenia nawierzchni i inne robot ogólnobudowlane wskazane w dokumentacji technicznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku Nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 12. Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.2 Infrastruktura socjalna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) formularz oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzona jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach