Przetargi.pl
DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW WŁASNYCH ODDZIAŁU ZUS ZIELONA GÓRA I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK TERENOWYCH DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
    ul. Kupiecka 65 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW WŁASNYCH ODDZIAŁU ZUS ZIELONA GÓRA I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK TERENOWYCH DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynków własnych Oddziału ZUS Zielona Góra i podległych jednostek terenowych do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2) Zakres robót budowlano - instalacyjnych obejmuje: a) przebudowa istniejących pomieszczeń wc na IV piętrze w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ulicy Kupieckiej 65 do potrzeb osób niepełnosprawnych; b) przebudowa pomieszczenia socjalnego na parterze w budynku Inspektoratu ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 A do potrzeb osób niepełnosprawnych; c) przebudowa pomieszczenia biurowego na parterze w budynku Inspektoratu ZUS w Świebodzinie przy ulicy Sikorskiego 42 do potrzeb osób niepełnosprawnych; d) przebudowa istniejącego wc na parterze w budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ulicy Kościuszki 29 do potrzeb osób niepełnosprawnych; 2. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności, 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuka budowlaną i przepisami prawa budowlanego, 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót, 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody, 6) Przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­ zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ zainstalowanie kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko, ­ przeszkolenie pracowników realizujących zadania pod względem bhp i ppoż., ­ prowadzenie księgi obmiarów, dziennika budowy, zgłaszania robót do odbioru. 7) Zamawiający dopuszcza możliwości zastosowania rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są dobrane przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych i eksploatacyjnych. 8) Ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie. 9) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia robót oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zmówienia. 10) Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. 11) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym: ­ z p. Natalią Zygmunt - tel. 68 455 90 35 w godz. od 7:00 - 15:00 (poniedziałek - piątek), ­ z p. Zbigniewem Urbanowiczem - tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:30 - 11:00, (poniedziałek, środa, czwartek), ­ z p. Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:30 - 11:00 (poniedziałek - piątek). 12) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji, jako następstwo wizji lokalnej terenu robót objętego mniejszym zamówieniem. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienie. 13) Roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócić pracy w budynku ZUS. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i dni ustawowo wolne od pracy. 14) W czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 15) Wykonawca zapewni kierownictwo robót budowlanych osobie z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 16) Potwierdzeniem odbioru końcowego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 17) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji określa -Dokument gwarancyjny- stanowiący załącznik do SWIZ. 18) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach