Przetargi.pl
Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków powiatu strzelecko – drezdeneckiego do zgodności z modelem pojęciowym, określonym w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 632 380 , fax. 957 631 126
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 957 632 380, fax. 957 631 126
    REGON: 21096735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków powiatu strzelecko – drezdeneckiego do zgodności z modelem pojęciowym, określonym w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków powiatu strzelecko – drezdeneckiego do zgodności z modelem pojęciowym, określonym w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Wymagane cechy usługi o jakich stanowi art. 30 ust. 9 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się dostosowania bazy danych ewidencji gruntów i budynków powiatu strzelecko – drezdeneckiego do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych; 2) wymaga się wykonania usług zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 5.1. do SIWZ. Usługi do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: 1) aktualizacja danych opisowych budynków, 2) wykonanie arkuszy danych ewidencyjnych dotyczących budynków, 3) konwersja istniejącej bazy obiektów budynkowych do nowej struktury, 4) uzupełnienie bazy EGiB, 5) utworzenie obiektów dla elementów towarzyszących budynków, 6) utworzenie powiatowej bazy EGiB, 7) Skompletowanie dokumentacji wynikowej i danych wynikowych. W zakres zamówienia wchodzą następujące usługi: 1) przygotowanie i zatwierdzenie harmonogramu prac, 2) analiza materiałów zawartych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym prowadzonym przez Starostę powiatu strzelecko – drezdeneckiego pod kątem ustalenia dla budynków rodzaju KŚT, Klasę PKOB, główną funkcję budynku, 3) w przypadkach niejednoznaczności, bądź braku danych, należy dokonać uzgodnień we właściwych miejscowo jednostkach samorządowych, bądź dokonać wywiadu terenowego, 4) uzupełnienie części opisowej bazy EGiB o atrybuty rodzaj KŚT, klasa PKOB, główna funkcja budynku, 5) konwersja istniejącej bazy obiektów budynkowych do „nowej struktury”, przygotowanej przez Spółkę GEOBID w programie EWMAPA v.12, umożliwiającą utworzenie bazy zintegrowanej, 6) sporządzenie dokumentacji (arkusze danych ewidencyjnych dotyczących budynku) dla budynków nieujawnionych w części opisowej EGiB, 7) dokonanie zmian w części graficznej bazy EGiB – ujawnienie obiektów, które znajdują się w części opisowej a brak ich w części graficznej bazy EGiB, 8) zobiektowanie budynków nieujawnionych w części opisowej EGiB, a będących w części graficznej bazy elementami rysunkowymi (istniejących wyłącznie na warstwach) oraz sporządzenie dokumentacji do ujawnienia ich w części opisowej (o tym czy element rysunkowy jest budynkiem decyduje wywiad terenowy), 9) wykonanie kontrolnego porównania baz opisowej z graficzną w zakresie budynków w celu potwierdzenia usunięcia rozbieżności (sporządzenie raportu dla każdej jednostki ewidencyjnej), 10) założenie części bazy EGiB – ADRESY uzupełniając ją o punkty adresowe i atrybuty. Atrybuty bazy adresowej należy w pierwszej kolejności przenieść z bazy opisowej EGiB, a w przypadku braku danych, z części graficznej bazy EGiB, 11) utworzenie obiektów dla elementów towarzyszących budynkom takich jak taras, weranda/ganek, wiatrołap schody, rampy, wjazdy/podjazdy. Elementy te zostaną uwidocznione w części graficznej jako podobiekty odpowiednich obiektów budynkowych, 12) uzupełnienie bazy EGiB o dane, o których mowa w art. 20 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne należy wykonać w oparciu o informacje pozyskane z Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. 13) Utworzenie powiatowej bazy danych EGiB (jednej zintegrowanej bazy danych zawierające dane graficzne oraz dane opisowe). W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element wskazany w niniejszej SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): weryfikacja zmian dotyczących przyporządkowania nowych atrybutów budynków. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, następujące dokumenty: 1) jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest Wykonawca - oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 2) jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest podwykonawca - oświadczenie tego podwykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu podwykonawcy. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, za ostatni okres rozliczeniowy - pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla tych osób dokumenty, o których mowa w pkt 1- 3 powyżej, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla osób realizujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, dokumenty, o których mowa powyżej. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowi przypadek naruszenia Obowiązku Zatrudnienia. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: • przygotowanie i zatwierdzenie harmonogramu prac. • analiza materiałów zawartych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym prowadzonym przez Starostę powiatu strzelecko – drezdeneckiego pod kątem ustalenia dla budynków rodzaju KŚT, Klasę PKOB, główną funkcję budynku, • w przypadkach niejednoznaczności, bądź braku danych, należy dokonać uzgodnień we właściwych miejscowo jednostkach samorządowych, bądź dokonać wywiadu terenowego, • uzupełnienie części opisowej bazy EGiB o atrybuty rodzaj KŚT, klasa PKOB, główna funkcja budynku, • konwersja istniejącej bazy obiektów budynkowych do „nowej struktury”, przygotowanej przez Spółkę GEOBID w programie EWMAPA v.12, umożliwiającą utworzenie bazy zintegrowanej, • sporządzenie dokumentacji (arkusze danych ewidencyjnych dotyczących budynku) dla budynków nieujawnionych w części opisowej EGiB, • dokonanie zmian w części graficznej bazy EGiB – ujawnienie obiektów, które znajdują się w części opisowej a brak ich w części graficznej bazy EGiB, • zobiektowanie budynków nieujawnionych w części opisowej EGiB, a będących w części graficznej bazy elementami rysunkowymi (istniejących wyłącznie na warstwach) oraz sporządzenie dokumentacji do ujawnienia ich w części opisowej (o tym czy element rysunkowy jest budynkiem decyduje wywiad terenowy), • wykonanie kontrolnego porównania baz opisowej z graficzną w zakresie budynków w celu potwierdzenia usunięcia rozbieżności (sporządzenie raportu dla każdej jednostki ewidencyjnej), • założenie części bazy EGiB – ADRESY uzupełniając ją o punkty adresowe i atrybuty. Atrybuty bazy adresowej należy w pierwszej kolejności przenieść z bazy opisowej EGiB, a w przypadku braku danych, z części graficznej bazy EGiB, • utworzenie obiektów dla elementów towarzyszących budynkom takich jak taras, weranda/ganek, wiatrołap schody, rampy, wjazdy/podjazdy. Elementy te zostaną uwidocznione w części graficznej jako podobiekty odpowiednich obiektów budynkowych, • uzupełnienie bazy EGiB o dane, o których mowa w art. 20 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne należy wykonać w oparciu o informacje pozyskane z Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. • Utworzenie powiatowej bazy danych EGiB (jednej zintegrowanej bazy danych zawierające dane graficzne oraz dane opisowe). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego przez strony umowy. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje w ramach zadania płatności częściowych, jedynie płatność końcowa po odbiorze końcowym usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części 3 SIWZ (Załącznik 3.4. do SIWZ). Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę stanowi wypełniony Formularz "OFERTA" (Załącznik 2.1. do SIWZ) Wraz z OFERTĄ powinny być złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1. IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. IDW; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną