Przetargi.pl
„Dostępna Gmina Kłodzko" dostosowanie budynku UG w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (PFRON)

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Okrzei 8 a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 74 161
  • Data zamieszczenia: 2023-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    Okrzei 8 a
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 74 161
    REGON: 890717964
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostępna Gmina Kłodzko" dostosowanie budynku UG w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (PFRON)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Dostępna Gmina Kłodzko" dostosowanie budynku UG w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (PFRON)”. Adres inwestycji: budynek główny Gminy Kłodzko w Kłodzku przy ul. Okrzei 8A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł [słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100]Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w rozdziale XV SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;1.4 zdolności technicznej lub zawodowej.2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy:2.1 W zakresie warunku określonego w ppkt 1.1 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.2 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.3 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.4 wykażą2.4.1 Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zadań, których zakres obejmował wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu, przebudowy budynku użyteczności publicznej w zakresie podobnym jak wskazany w opisie przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej równej 150 000,00 zł brutto każda.2.4.2. Dysponowanie osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane:a) (co najmniej) 1 osobę posiadającą kwalifikacje w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania;2.4.3.Wykonawca dołączy informację dotyczącą osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy wraz podaniemnumeru uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach