Przetargi.pl
Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu

Państwowa Bursa Szkół Artystycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-736 Poznań, ul. Solna 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8585-485 , fax. 0-61 8585-481
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Bursa Szkół Artystycznych
    ul. Solna 12 12
    61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8585-485, fax. 0-61 8585-481
    REGON: 00027748600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursaart.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa środków żywności dla Zamawiającego, który to przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania: zadanie nr 1 - dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, zadanie nr 2 - dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów przetworzonych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, zadanie nr 3 - dostawa produktów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, zadanie nr 4 - dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, zadanie nr 5 - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, zadanie nr 6 - dostawa olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych oraz różnych produktów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, zadanie nr 7 - dostawa jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. zadanie nr 8 - dostawa warzyw i owoców świeżych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. 24 ust. 1 i 2 upzp 5)zaakceptują warunki umowy ( wzór zał. nr 12 do SIWZ), 6)przedstawią wypełniony formularz cenowy ( zał. nr 4 - 11 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę musi zawierać: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wzór zał. nr 1 do SIWZ), 2)Wypełnione i podpisane formularze cenowe ( wzór zał. nr 4 - 11 do SIWZ) wg zakresu, który dotyczy Wykonawcy, 3)Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór zał. nr 2 do SIWZ), 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określające osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Oświadczenie Wykonawcy o zakresie prac, jakie zamierza zlecić podwykonawcom wraz ze wskazaniem zakresu dostaw, jaki zostanie im powierzony (wzór zał. nr 3 do SIWZ), 6)Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy na realizację zamówienia (wzór zał. nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursaart.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach