Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 380 58 01 , fax. 071 389 27 99
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie
ul. Inwalidów Wojennych 26 26
56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 071 380 58 01, fax. 071 389 27 99
REGON: 02074959600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: niepubliczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy zużywalnego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawy zużywalnego sprzętu medycznego 327.725,00 zł brutto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ. VI. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Po otwarciu ofert w przypadku stwierdzenia przez Komisję Przetargową, że : - oferta jest niezgodna z Ustawą - jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji, - Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego (art.24) z udziału w postępowaniu - Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny - Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Oferta podlega odrzuceniu (art. 89). 2. O odrzuceniu oferty zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. W celu dokonania wyboru Wykonawcy, oferty ważne zostaną dokładnie przeanalizowane pod względem wiarygodności i możliwości realizacji zamówienia oraz przyjętych kryteriów oceny wraz z poziomem cen. 4. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji na temat oferty, oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, w tym zwłaszcza zmiany ceny. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, o oferowaniu artykułów posiadających dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków (art. 22 ust. 1) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 1.) - załącznik nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzozwolow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy igieł, zestawów, portów oraz rękojeści dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego stosowanego w laparoskopii
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb całego szpitala.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa prowadników FFR, sond OCT i serwisowanie aparatów dla Pracowni Hemodynamiki.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa wyrobów medycznych do żywienia dojelitowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centru Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-08 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ MSW we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA ZESTAWÓW DO HEMODIALIZ
Dodano: 2016-07-01