Przetargi.pl
dostawa materiałów diagnostycznych do analiz

Jednostka Wojskowa nr 1946 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Poznańska 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7663715 , fax. 071 7663701
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 1946
    ul. Poznańska 58 58
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7663715, fax. 071 7663701
    REGON: 93007787600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów diagnostycznych do analiz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa materiałów diagnostycznych do analiz szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi: 121.398,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1); - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust. 1 ustawy - Pzp.. (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - certyfikat Kontroli Jakości produktu dla części: od 1 - 6, 9-10, 14-19;21;24-28 -.Kartę Charakterystyki Substancji dla części: 1;5-9,11-20;22;28 -.Certyfikat Kontroli Jakości dla pożywek suchych i suplementów oraz pożywek konfekcjonowanych na płytkach i w butelkach , szczepów referencyjnych drobnoustrojów z zawartością min: nazwa producenta, pożywki, suplementu, symbol produktu, nazwa produktu, numer serii, data ważności,wykaz szczepów użytych do kontroli biologicznej, podpis osoby kontrolującej(PN-ISO 17025:2005+Apl:2007). - pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6rbm.sow.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną