Jednostka Wojskowa nr 1946 ogłasza przetarg
- Adres: 50-984 Wrocław, ul. Poznańska 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7663715 , fax. 071 7663701
- Data zamieszczenia: 2010-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 1946
ul. Poznańska 58 58
50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7663715, fax. 071 7663701
REGON: 93007787600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów diagnostycznych do analiz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa materiałów diagnostycznych do analiz szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi: 121.398,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1); - oświadczenie określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust. 1 ustawy - Pzp.. (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - certyfikat Kontroli Jakości produktu dla części: od 1 - 6, 9-10, 14-19;21;24-28 -.Kartę Charakterystyki Substancji dla części: 1;5-9,11-20;22;28 -.Certyfikat Kontroli Jakości dla pożywek suchych i suplementów oraz pożywek konfekcjonowanych na płytkach i w butelkach , szczepów referencyjnych drobnoustrojów z zawartością min: nazwa producenta, pożywki, suplementu, symbol produktu, nazwa produktu, numer serii, data ważności,wykaz szczepów użytych do kontroli biologicznej, podpis osoby kontrolującej(PN-ISO 17025:2005+Apl:2007). - pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6rbm.sow.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną