Zakład Karny Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 86300 Grudziądz, ul. Wybickiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 64 40 400 , fax. 56 64 40 499
- Data zamieszczenia: 2017-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nr 1
ul. Wybickiego 42665
86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 64 40 400, fax. 56 64 40 499
REGON: 31964100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: zakład karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ziemniaków, warzyw różnych i owoców dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - ziemniaki Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Ziemniak jadalny: - o średnicy poprzecznej nie mniejszej 5 cm i podłużnej nie mniejszej niż 6 cm, - bulwy zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, nienadmarznięte, bez pustych miejsc w środku oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych PN-75/R-74450 120 000 kg Część 2 - warzywa różne Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Buraki PN-84/R-75358 13 000 kg 2. Cebula PN-87/R-75357 2 000 kg 3. Kapusta biała PN-72/R-75362 10 000 kg 4. Marchew PN-84/R-75358 45 000 kg 5. Pietruszka - korzeń PN-R-75370 15 000 kg 6. Por PN-R-75521 1700 kg 7. Seler PN-R-75371 19 000 kg Część 3 - jabłka Lp. Nazwa artykułu Norma Ilość 1. Jabłka PN-84/R-75024 12 000 kg Warunki i zasady realizacji zamówienia: - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt przedmiot umowy do Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, w ilościach zgodnych z zamówieniem złożonym na dwa dni przed terminem dostawy. Ziemniaki, warzywa różne i owoce pakowane w workach raszlowych od 15 do 30 kg. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianych artykułów o 30% od całości zamówienia. Z powodu zamówienia przez Zamawiającego ilości mniejszej niż ilość szacunkowa Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne. - Dostawy realizowane będą nie częściej niż 3 razy w tygodniu w godzinach 7.00 – 10.00, pojazdem o wysokości do 4,00 m, o długości nie przekraczającej 10,00 m, według cen zgodnych z niniejszą umową, w ilościach określonych przez zamawiającego, z zachowaniem wymagań i procedur niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia określonymi w ustawie z 27.09.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914), środkiem transportu spełniającym odpowiednie wymogi sanitarne. - Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży artykułów spożywczych pełnowartościowych, świeżych, zgodnych z Normą Polską lub zharmonizowaną Normą Europejską. - W przypadku zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji w zakresie jakości lub ilości dostarczonych artykułów Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowane artykuły na własny koszt w terminie 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zał. nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu ul. Grunwaldzka 33/35
Dodano: 2023-08-27 - Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu ul. Grunwaldzka 33/35
Dodano: 2023-07-20 - „Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie”
Dodano: 2023-04-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 przy ul. Bażyńskich 24/26 w Toruniu
Dodano: 2022-12-13 - Dostawy przetworów owocowo – warzywnych, makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach - CPV – 15300000 – 1, 15800000 - 6 Zadanie nr 1 – Dostawa przetworów owocowo – warzywnych – CPV – 15300000 – 1 Zadanie nr 2 – Dostawa makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw - CPV – 15800000 – 6
Dodano: 2021-02-23 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2021-02-03 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 15 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2021-01-13 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 7 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-12-22 - Dostawy przetworów owocowo – warzywnych, makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zadaniach - CPV – 15300000 – 1, 15800000 - 6
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2020-10-20