Przetargi.pl
Dostawy z podziałem na 3 pakiety, znak ZP/PN/60/09/LZDL: PAKIET NR I: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego CELL- DYN 1700 , nr seryjny 53012U, rok prod. 1998. PAKIET NR II: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell DYN 1700 PAKIET NR III: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, hematologii, koagulologii, gazometrii

Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
    pl. Hirszfelda 12 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
    REGON: 00029009600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy z podziałem na 3 pakiety, znak ZP/PN/60/09/LZDL: PAKIET NR I: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego CELL- DYN 1700 , nr seryjny 53012U, rok prod. 1998. PAKIET NR II: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell DYN 1700 PAKIET NR III: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, hematologii, koagulologii, gazometrii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawy z podziałem na 3 pakiety: PAKIET NR I: sukcesywna dostawa odczynników, części i materiałów zużywalnych oraz usługi autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego do analizatora hematologicznego CELL- DYN 1700 , nr seryjny 53012U, rok prod. 1998. PAKIET NR II: sukcesywna dostawa krwi kontrolnej do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej na analizatorze Cell DYN 1700 PAKIET NR III: sukcesywna dostawa materiałów kontrolnych do uczestnictwa w międzynarodowym programie zewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości z zakresu: immunologii, biochemii, hematologii, koagulologii, gazometrii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet Nr 1-1090 zł (jeden tysiąc dziewięćdziesiąt złotych), Pakiet Nr 2- 60 zł ( sześćdziesiąt złotych), Pakiet Nr 3- 420 zł ( czterysta dwadzieścia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm, Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155), Zamawiający żąda: 6.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 6.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 14 do SIWZ. 6.1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.3.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.4.aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1 pkt. 6.1.2, 6.1.3, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2.1 lit. a i c oraz pkt 6.2.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli niniejsze dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania 6A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy dla potwierdzenia warunków przedmiotowych. 6.A. 1 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 6.A.1.1. Dla pakietu nr I,II,III dotyczy oferowanych odczynników -Dokument dopuszczający do obrotu i stosowania -zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.- - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA . 6.A.1.2. Odpowiednie katalogi/prospekty/foldery/materiały firmowe producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski- Dla pakietu II,III. 6B. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 6.B.1.Arkusz asortymentowo-cenowy dla Pakietu Nr 1 - załącznik nr 1,2 dla Pakietu Nr 2 -załącznik nr 6 , dla Pakietu Nr 3- załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 6.B.2.Formularz oferty - załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ. 6.B.3 Załącznik nr 8 -Propozycja Wykonawcy harmonogramu dostaw krwi w taki sposób, aby zamawiający dysponował w okresie trwania umowy cały czas przedmiotem zamówienia z ważnym terminem trwałości deklarowanych parametrów. 6.B.4 Załącznik nr 3- Wykaz części przewidzianych do wymiany podczas corocznego kompleksowego przeglądu technicznego analizatora hematologicznego Cell-Dyn 1700 6.B.5 Wymagania graniczne dla przedmiotu zamówienia, opisane w Załącznikach 4,7,11 MUSZĄ zostać potwierdzone słowem -TAK- w odpowiednich polach. W wypadku niewypełnienia tych pól lub wpisania słowa -NIE- oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań zawartych w niniejszej SIWZ. 6.B.6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6.B.6. Dowód wniesienia wadium. 6.B.7 Wymienione w punktach 6, 6A i 6B dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6.B.8Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości. 6.B.9 Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach