Gmina Kamień Pomorski ogłasza przetarg
- Adres: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3821142, 3823965 , fax. 913 825 028
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Pomorski
Stary Rynek 1
72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3821142, 3823965, fax. 913 825 028
REGON: 52835600000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawy wyposażenia niezbędne do realizacji projektu pn.: „Rekonstrukcja wnętrza parteru Kurii Dziekana - Dworku von Kleista w Kamieniu Pomorskim”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na dostawie i montażu: Witryny szklane (4) - 5 szt. fotele do recepcji (1) - 4 szt. lady recepcji (2) - 2 szt., regał do holu (5) - 2 szt. ławka (9) - 4 szt., tablica kredowa (10) - 1 szt., krzesła (12) - 10 szt. stół w funkcji biurka (13) - 1 szt., regał (14) - 2 szt., gabloty szklane (15) – 2 szt., fotele z epoki do pokoju (16) – 2 szt., regał do pokoju z epoki (17) -1 szt., szafa (22) – 1 szt. Krzesła biurowe (3) - 2 szt., stół konferencyjny (6) - 2 szt., krzesła konferencyjne (7) - 50 szt., stoły laboratoryjne (11) - 2 szt., stół z epoki (18) - 1 szt., krzesła z epoki (19) - 4 szt., obraz z ramą 1 szt., Dywan (20) – 1 szt., zasłony z karniszami – 1 kpl., ceramika (Stettiner Ware) – 1 kpl., projekty grafik 10 szt., prezentery grafik (24) – 6 szt., wydruki zdjęć wykopalisk – 6 szt. , wydruki ikonografii z epoki – 4 szt., - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej wraz z ofertą. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego (DWP)
Dodano: 2023-03-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału szpitalnego
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie – budynek Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających w ramach projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Dodano: 2021-01-26 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie – budynek Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających w ramach projektu „Centrum Eksploatacji Obiektów Pływających” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału szpitalnego
Dodano: 2020-12-10 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-11-23 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-11-02 - Dostawa mebli i wyposażenie do wyremontowanego oddziału szpitalnego
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa mebli do OSRM wraz z montażem dla Akademii Morskiej w Szczecinie.
Dodano: 2020-10-15 - Zmiana sposobu użytkowania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w celu wykonania dwóch samodzielnych lokali mieszkalnych przy ul. Kaszubskiej 1 w Wałczu – Dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2020-10-02