Zakład Karny w Dublinach ogłasza przetarg
- Adres: 11-430 Korsze, Dubliny 16
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7543831 , fax. 0-89 7543612
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Dublinach
Dubliny 16 16
11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7543831, fax. 0-89 7543612
REGON: 28035160400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy węgla kamiennego do Zakładu Karnego w Dublinach przez okres 12 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostarczanie w okresie 12 miesięcy węgla kamiennego sortymentu groszek w ilości 418 ton - do Zakładu Karnego w Dublinach, Dubliny 16, 11-430 Korsze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy ( art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w następnym punkcie. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia, że wykonawca może się ubiegać o udzielenie zamówienia , gdyż spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 zgodnie z wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ) - oświadczenie, że wyraża zgodę na ustalenia zawarte w treści umowy stanowiącej załącznik do SIWZ zgodnie z wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości lub części wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SAP.221-8.2016 Zakup oraz dostawa węgla kamiennego miał II A klasy 22/12/08
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywne dostawy węgla i koksu na potrzeby KWP w Olsztynie i jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2016-07-14 - Sukcesywna dostawa miału węglowego na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-12 - Sukcesywna dostawa miału węglowego na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wegla kamiennego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawy węgla kamiennego sortymentu niesort i miał
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa węgla kamiennego niesort na sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-03-02 - Zakup węgla i oleju opalowego
Dodano: 2015-12-14 - Dostawę wraz z transportem węgla eko groszek do kotłowni Zespołu Szkół Technicznych w Olecku..
Dodano: 2015-10-23 - Dostawy miału węglowego do kotłowni Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Węgorzewie
Dodano: 2015-10-02