Przetargi.pl
dostawy warzyw suszonych i hibiskusa

Dom Pomocy Społecznej w Nowinach ogłasza przetarg

  • Adres: 22-105 Okszów, Nowiny 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5690789 , fax. 082 5690789
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach
    Nowiny 31 31
    22-105 Okszów, woj. lubelskie
    tel. 082 5690789, fax. 082 5690789
    REGON: 11020035000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy warzyw suszonych i hibiskusa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw suszonych i hibiskusa CPV grupa 03200000-3 do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach: 1. Koperek suszony 5 kg 2. Natka pietruszki suszona 5 kg 3. Szczypiorek suszony 5 kg 4. Mieszanka warzywna (4 składniki: marchew, seler, pietruszka, por) 95 kg 5. Hibiskus 50 kg 1.1. Dostawy winny być realizowane transportem dostawcy do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach 22 - 105 Okszów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach