Przetargi.pl
Dostawy warzyw i owoców

Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. St. Konarskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 146 215 677
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
    ul. St. Konarskiego 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 146 215 677
    REGON: 32000600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy warzyw i owoców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy warzyw i owoców sklasyfikowanych w grupie CPV 03200000-3 i CPV 15300000-1 dla Zakładu Karnego w Tarnowie w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część 1 – Warzywa i owoce Buraki czerwone 13 000 kg Cebula o średnicy min. 5 cm 3 800 kg Kapusta czerwona (w główkach, bez wierzchnich liści) 2 050 kg Kapusta biała (w główkach, bez wierzchnich liści) 4 100 kg Marchew o średnicy min. 2-3 cm 17 250 kg Pietruszka 3 400 kg Por 2 500 kg Seler 4 600 kg Fasola pakowana po 0,5 - 1 kg 1 050 kg Jabłka 12 300 kg Część 2 – Kiszonki, sałatki i surówki z kiszonek Kapusta kiszona 3 900 kg Ogórek kiszony 2 300 kg Kapusta biała kwaszona z dodatkami 3 900 kg (warzywa i przyprawy). Część 3 – Ziemniaki Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej min. 5 cm 73 670 kg Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Dostarczane warzywa i owoce winny być czyste, zdrowe, jędrne, nie namarznięte i nie uszkodzone. Dostarczana marchewka o średnicy min. 2 – 3 cm ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych i rozgałęzień, zdrowa – nie może być zgniła i zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędnięta i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. Dostarczana pietruszka ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, gładka i prosta – bez korzeni bocznych i rozgałęzień, zdrowa – nie może być zgniła i zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędnięta i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich lub wybranych przez siebie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na którą można złożyć ofertę lub na które zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie zastosował następujące opakowania: – warzywa, ziemniaki - opakowania o pojemności do 30 kg, – jabłka– skrzynki o pojemności do 20 kg, – fasola - pakowana po 0,5 – 1 kg, – warzywa przetworzone – kiszonki, sałatki, surówki z kiszonek - opakowania o pojemności do 20 kg. Warzywa z tych grup winny ponadto posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 1 miesiąc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2021 r. do 30.06.2021 r., a w przypadku podpisania umowy po dniu 01 stycznia od dnia podpisania umowy do dn. 31.12.2020 r. Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami, własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego średnio ok. 1 raz lub 2 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb w dni robocze poniedziałek – czwartek w godzinach 7.30 – 10.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 2) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach