Przetargi.pl
Dostawy warzyw i owoców

Zakład Karny w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. St. Konarskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 623-51-00 wew. 231 , fax. 146 215 677
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Tarnowie
    ul. St. Konarskiego 2
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, fax. 146 215 677
    REGON: 32000600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy warzyw i owoców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy warzyw i owoców sklasyfikowanych w grupie CPV 03200000-3 i CPV 15300000-1 dla Zakładu Karnego w Tarnowie w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część 1 – Warzywa i owoce Buraki czerwone 5 700 kg Cebula o średnicy min. 5 cm 3 150 kg Kapusta czerwona (w główkach, bez wierzchnich liści) 1 600 kg Kapusta biała (w główkach, bez wierzchnich liści) 1 450 kg Marchew o średnicy min. 2-3 cm 12 000 kg Pietruszka 2 300 kg Por 2 400 kg Seler 2 700 kg Ziemniaki jadalne o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej min. 5 cm 46 300 kg Fasola pakowana po 0,5 - 1 kg 440 kg Jabłka 11 850 kg Część 2 – Kiszonki, sałatki i surówki z kiszonek Kapusta kiszona 2 450 kg Ogórek kiszony 3 700 kg Kapusta biała kwaszona z dodatkami 2 450 kg (warzywa i przyprawy). Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Dostarczane warzywa i owoce winny być czyste, zdrowe, jędrne, nie namarznięte i nie uszkodzone. Dostarczana marchewka o średnicy min. 2 – 3 cm ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych i rozgałęzień, zdrowa – nie może być zgniła i zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędnięta i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. Dostarczana pietruszka ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, gładka i prosta – bez korzeni bocznych i rozgałęzień, zdrowa – nie może być zgniła i zapleśniała, bez chorób, nie może być zwiędnięta i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, nie zdrewniała. Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący zamówienie zastosował następujące opakowania: – warzywa i ziemniaki - opakowania o pojemności do 30 kg, – jabłka – skrzynki o pojemności do 20 kg, – fasola - pakowana po 0,5 – 1 kg, – warzywa przetworzone – Kiszonki, sałatki, surówki z kiszonek - opakowania o pojemności do 20 kg. Warzywa z tych grup winny ponadto posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 1 miesiąc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2018 r. do 30.04.2018 r., a w przypadku podpisania umowy po dniu 01 styczni od dnia podpisania umowy do dn. 30.04.2018 r. Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami, własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego średnio ok. 1 raz lub 2 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb w dni robocze poniedziałek – czwartek w godzinach 7.30 – 10.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach