10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-681 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3787448 , fax. 052 3786110, 3787449
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Powstańców Warszawy 5 5
85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449
REGON: 09053831830000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy sukcesywne zastawek średniociśnieniowych, mechanizmów antysyfonowych i materiałów do monitora potencjałów wywołanych dla n-chirurgii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. zastawka komorowo - otrzewnowa średniociśnieniowa typu hakim ze zintegrowanym lub oddzielonym mechanizmem antysyfonowym, dren komorowy, dren otrzewnowy antyrefluksowy,łącznik prosty,łącznik trójdrożny 2.grawitacyjne mechanizmy antysyfonowe 3. elastyczne 3-biegunowe elektrody, elektrody jednorazowe typu korkociąg, elektrody jednorazowe do odbioru MEP, elektrody do odbioru z fałdów głosowych, łącznik do słuchawek stymulujących, przewód łączący elektrodę 2x4 z głowicą wzmacniającą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wnisienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz spełniający waeunki i wymagania okreslone w siwz oraz art. 22, niepodlegający wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP.oraz O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług, (min. 3 ) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie., Oświadczenie, (art. 24) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.,oświadczenie w trybie art. 22. Aktualny opis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych., Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert., Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oświadczenie o gotowości złożenia próbki oferowanego towaru na wezwanie zamawiającego, złożenie katalogów, folderów odpowiadających oferowanemu asortymentowi, przedłożenie wraz z ofertą dopuszczeń do obrotu zgodnych z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA OBŁOŻEŃ UNIWERSALNYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu dla Kliniki Neurochirurgii i Neurotraumatologii, Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu (sprzęt specjalistyczny jednorazowy oraz serwety jałowe, testy do oznaczeń przeciwciał IgG i IgM i testy do toksoplazmozy, łaty, sprzęt do videolaryngoskopu, materac szpitalny, aparaty STACKA, wzierniki ginekologiczne)
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa przyrządów do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego; zestawów do szynowania moczowodów; substytutów kości; syntetycznego granulatu kostnego; jedn. końcówek do mikroodsysania do zabiegów otolaryng.; zastawek do wodogłowia; zestawów do procedury Latarjet i kotwic tytanowych do naprawy stożka rotatorów; implantów tyt. do chirurgii szczękowo-twarzowej; próżniowego syst. do podawania cementu kostnego do trzpienia i panewki, trzpienia oraz kolana, cementu kostnego; gwoździ śródszpikowych Gamma oraz mat. i akcesoriów stomatologicznych.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Nr sprawy 945/P/2016
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego (w tym: woda do nawilżaczy, zestawy do hipotermii, cewniki, ekspander tkanki, osłony, akcesoria laboratoryjne, worek do krwi, pokrowiec na aparaturę, obłożenia okulistyczne, zestawy do przezskórnej nefrostomii, łącznik kardiologiczny, słuchawki lekarskie, aparaty do mierzenia ciśnienia)
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa siatek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I RĘKAWIC DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-08 - dostawa: 1) materiałów pomocniczych i utensyliów aptecznych potrzebnych do wykonywania leków recepturowych. 2) leków (Deklatasvirum, Asunaprevirum) do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową
Dodano: 2016-06-30 - zakup wraz z dostawą: sprzętu niezbędnego do przeprowadzania zabiegów TIPS
Dodano: 2016-06-22