Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4592313 , fax. 22 4592023
- Data zamieszczenia: 2020-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Rakowiecka 4
00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4592313, fax. 22 4592023
REGON: 00033213300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl/zamowienia/przetargi.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej PIG-PIB. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, które są jednocześnie odrębnymi częściami postępowania i obejmują, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ: 1) Część nr 1 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 1; 2) Część nr 2 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 2; 3) Część nr 3 - dostawy sukcesywne odzieży terenowej i ochronnej dla PIG-PIB – typ 3. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: - Załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; - Załączniku nr 1A do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 1”; - Załączniku nr 1B do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 2”; - Załączniku nr 1C do OPZ – „Cechy odzieży dla części nr 3”; - Załączniku nr 1D do OPZ – „Wzór emblematu”; - Załącznik nr 1E do OPZ – „Wzór emblematu na kamizelce odblaskowej”; - Załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Wzór informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej, zostanie udostępniony przez Zamawiającego w dniu otwarcia ofert, w sytuacji gdy w postępowaniu zostaną złożone co najmniej 2 oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.5.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.9.1. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Ocena ofert w kryterium jakość dokonana będzie na podstawie załączonych do oferty próbek w skład, których muszą wchodzić: Dotyczy części 1 zamówienia: buty antypoślizgowe terenowe całoroczne wysokie (za kostkę), buty antypoślizgowe terenowe całoroczne niskie (do kostki), spodnie terenowe, stuptuty (ochraniacze na buty); Dotyczy części 2 zamówienia: kurtka zewnętrzna przeciwdeszczowa, kurtka ocieplająca – polar, koszulka typu T-shirt krótki rękaw, czapka zimowa. Wykonawca zobowiązany jest złożyć po 1 sztuce każdego z ww. elementów, zgodnie z zaoferowanym w formularzu ofertowym asortymentem, w dostępnej standardowo kolorystyce, odpowiadający warunkom zamówienia. Bez znaczenia dla złożonej próbki ma jej rozmiar oraz typ (męska/żeńska). UWAGA: Próbki, o których mowa w pkt. 18.5.4 SIWZ wymagane są w celu oceny złożonej oferty w ramach kryterium oceny ofert „Jakość”, stanowią treść oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-29 - WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic roboczych i ochronnych w 2024 roku – zamówienie udzielane w częściach.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia, przedmiotów ochrony indywidualnej
Dodano: 2023-10-10 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-09-27 - Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-123/2023
Dodano: 2023-08-30 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-28 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa peleryn przeciwdeszczowych
Dodano: 2023-07-19