Kasyno Wojskowe Nr 39 przy OSŻW ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 267
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7564438 , fax. 025 7564049
- Data zamieszczenia: 2009-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasyno Wojskowe Nr 39 przy OSŻW
ul. Warszawska 267 267
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 025 7564438, fax. 025 7564049
REGON: 14003076800026 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo pomocnicze przy OSŻW-resort MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sukcesywne nabiału - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy sukcesywne nabiału-zgodnie z SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 PZP tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - posiadają aktualną decyzję administracyjną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - stosują system HACCP, - posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 PZP) tj. - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy PZP 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (spółka cywilna - dla każdego ze wspólników) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 1.5. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.army.mil.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa nabiału
Dodano: 2016-06-07 - Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa nabiału do Kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-05-27 - Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy produktów mleczarskich do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Pod Kozińcem w Zakopanem, położonym przy ul. Broniewskiego 10a, 34-500 Zakopane
Dodano: 2016-05-27 - Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach
Dodano: 2016-05-17 - Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów nabiałowych) do Ośrodków Zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku i Białobrzegach
Dodano: 2016-04-19 - Dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/3P/16
Dodano: 2016-04-10 - DOSTAWY MLEKA I NABIAŁU wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2016r. do 31.05.2017r.
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa nabiału i produktów mleczarskich do Zespołów Oświatowych na terenie gminy Siedlce
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mleka i produktów nabiałowych
Dodano: 2016-03-23