10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-681 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3787448 , fax. 052 3786110, 3787449
- Data zamieszczenia: 2012-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Powstańców Warszawy 5 5
85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449
REGON: 09053831830000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy sukcesywne materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego, papieru, materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - koperty, Zadanie 2 -zeszyty, bruliony, bloki, Zadanie 3 - artykuły biurowe, Zadanie 4 - segregatory, Zadanie 5 -drobny sprzęt biurowy, Zadanie 6 -materiały biurowe, Zadanie 7- artykuły papiernicze, Zadanie 8 -Tonery do drukarek KYOCERA, Zadanie 9, Tonery do drukarek DELL, Zadanie 10 - Tonery i bebny do drukarek BROTHER, Zadanie 11- Tonery CANON, Zadanie 12- Tonery i tusze do kserokopiarki RICOH, Zadanie 13 - tonery i tusze do drukarek, Zadanie 14 - tonery i taśmy do drukarek, Zadanie 15 - płyty: wg Formularza cenowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 41/2016
Dodano: 2016-05-20 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, ARTYKUŁÓW TERMOGRAFICZNYCH, ETYKIET - SPRAWA 36/2016
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-29 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 8/2015
Dodano: 2015-02-27 - Dostawa papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-09-26 - zakup i dostawa papieru biurowego dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na rok 2014
Dodano: 2014-03-20 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.
Dodano: 2013-12-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2013-11-20