Przetargi.pl
Dostawy środków ochrony osobistej, atomizerów plastikowych 0,5 l, termometrów bezdotykowych i płynów odkażających do działalności profilaktycznej w związku z wystąpieniem zagrożeń zachorowaniami powodowanymi przez koronawirusa 2019-nCoV z podziałem na części: Część nr 1: Maska ochronna FPP3 z zaworkiem Część nr 2: Kombinezon ochronny Część nr 3: Rękawiczki nitrylowe A’100 i worki na odpady medyczne Część nr 4: Atomizer plastikowy 0,5 l Część nr 5: Termometr elektroniczny bezdotykowy Część nr 6: Płyn odkażający do rąk 5 l

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn, -
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    - -
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
    REGON: 80521018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków ochrony osobistej, atomizerów plastikowych 0,5 l, termometrów bezdotykowych i płynów odkażających do działalności profilaktycznej w związku z wystąpieniem zagrożeń zachorowaniami powodowanymi przez koronawirusa 2019-nCoV z podziałem na części: Część nr 1: Maska ochronna FPP3 z zaworkiem Część nr 2: Kombinezon ochronny Część nr 3: Rękawiczki nitrylowe A’100 i worki na odpady medyczne Część nr 4: Atomizer plastikowy 0,5 l Część nr 5: Termometr elektroniczny bezdotykowy Część nr 6: Płyn odkażający do rąk 5 l
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej, atomizerów plastikowych 0,5 l, termometrów bezdotykowych i płynów odkażających do działalności profilaktycznej w związku z wystąpieniem zagrożeń zachorowaniami powodowanymi przez koronawirusa 2019-nCoV w asortymencie i w ilościach wyszczególnionych w tabelach w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi normami zawarty jest w Załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wzór umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1-5, 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach