Jednostka Wojskowa 1551 ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6567688 , fax. 043 6567466
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1551
ul. Wojska Polskiego 78 78
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 6567688, fax. 043 6567466
REGON: 73009742500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia w 2009 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości i materiałów do zapewnienia właściwej higieny żywienia w 2009 r. według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 249600000-1 - różne produkty chemiczne, 44174000-0 - folia, 39220000-0 - sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz art. cateringowe, 39224000-8 - miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju, 39525800-6 - ściereczki do czyszczenia, 33764000-3 - serwetki papierowe, 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, 39525000-8 - różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych, 18424000-7 - rękawice, 19520000-7 - produkty z tworzyw sztucznych, 39224200-0 - szczotki, 44511120-2 - szufle, 39224320-7 - gąbki, 39222100-5 - artykuły cateringowe jednorazowe, 44174000-0 folia; 39222110-8 - sztućce i talerze jednorazowe; 33764000-3 - serwetki papierowe . 2.Szczegółowy asortyment i wymagania jakościowe, w tym wielkość opakowań oraz ilości środków czystości i materiałów będących przedmiotem zamówienia, przedstawiają załączniki nr 2 - arkusz kalkulacyjny, stanowiący integralną część SIWZ. 3.Wykonawca jest zobowiązany dla załącznika nr 2 wpisać w kolumnie nr 2 : a)dla wszystkich produktów równoważnych w poz. 1-7, 14, 16, 17, 21 nazwę fabryczną i nazwę producenta; brak wpisu zostanie uznany za deklarację dostarczenia asortymentu wskazanego przez Zamawiającego; b) dla poz. 8-13, 15, 18-20, 22-35 wpisać nazwę fabryczną i nazwę producenta pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie pkt IX ust. 6 ppkt 1) SIWZ. 4.Udowodnienie równoważności pozostaje w gestii Wykonawcy w rozumieniu Zamawiającego, artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wymieniany w arkuszu kalkulacyjnym (zał. nr 2 ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1)jest niezgodna z ustawą. 2)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7.Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1)podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 4. 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19.05.2006 r., Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2.W celu potwierdzenia, że wyroby oferowane przez Wykonawcę odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: przedstawienia w załączniku nr 2: Karty Charakterystyki Produktu dla pozycji 1-8, 14, 16, 17, 20; 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: 1)Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.4. dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystościowych oraz akcesoriów porządkowych.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi.
Dodano: 2016-06-29 - dostawy środków do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego.
Dodano: 2016-06-16 - dostawa środków czystości i higieny osobistej oraz środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-03-24 - Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-03-01 - ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE I ARTYKUŁY GOSPODARCZE
Dodano: 2016-02-16 - 38/PN/ZP/D/2016 Dostawa profesjonalnej chemii do utrzymania czystości na terenie obiektów szpitalnych
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa drobnego sprzętu do utrzymania czystości (szczotki do zamiatania, ścierki i gąbki), płynów i proszków, oraz worków na odpady medyczne i niemedyczne dla wszystkich obiektów szpitalnych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2016-02-03 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu AGD dla wszystkich obiektów szpitalnych USK im. WAM-CSW w Łodzi.
Dodano: 2015-08-27