Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2016-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz podległych placówek, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 1a do SIWZ pakiet asortymentowo - cenowy. 2. Dostawy artykułów chemii gospodarczej odbywać się będą sukcesywnie, w godzinach 9.00-15.00, w dni robocze w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, każdorazowo na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub pocztą e-mail. 3. Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment artykułów chemii gospodarczej oraz jej ilość. 4. Wykonawca będzie dostarczał artykuły chemii gospodarczej własnym transportem na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5. Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia będą następujące placówki: 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 2) I Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Tybury 16, 3) Dom Dziennego Pobytu ul. Rojna 52, 4) Dom Dziennego Pobytu ul Wrocławska 10, 5) Dom Dziennego Pobytu ul. Organizacji WIN 37, 6) Dom Dziennego Pobytu ul. Borowa 6, 7) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a, 8) Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16, 9) II Wydział Pracy Środowiskowej w Łodzi ul. Grota -Roweckiego 30, 10) Dom Dziennego Pobytu Al. Kościuszki 29, 11) Dom Dziennego Pobytu ul. Narutowicza 37, 12) Dom Dziennego Pobytu ul. Piotrkowska 203/205, 13) Dom Dziennego Pobytu ul. Jaracza 36, 14) Dom Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18, 15) Dom Dziennego Pobytu ul. Grota - Roweckiego 30, 16) Dom Dziennego Pobytu ul. Smetany 4, 17) Dom Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19, 18) Dom Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a, 19) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a, 20) Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2, 21) III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5, 22) Dom Dziennego Pobytu ul. Lelewela 17, 23) Dom Dziennego Pobytu ul. Obywatelska 69, 24) Dom Dziennego Pobytu ul. 1 Maja 24/26, 25) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet ul. Gałczyńskiego 7, 26) Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47, 27) Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Piotrkowska 149, 28) Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Lecznicza 6. 6. Przedmiot zamówienia musi być: 1) nowy, 2) posiadać oryginalne opakowanie, 3) wolny od wad, 4) dobrej jakości, 5) dopuszczony do obrotu. 7. Dostarczony przedmiot umowy musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszenia opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. 8. Opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka czystości, 2) termin do użycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka czystości, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek czystości, 5) liczbę sztuk środka czystości w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jakość środka czystości zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) sposób użycia i dozowania, 9) klasę jakości handlowej, 9. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 10. Dostarczone artykuły chemii gospodarczej będą posiadać, co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi; 4) zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego artykułu, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem, 4) dostarczenia artykułów w terminie innym niż wskazany w pkt. 2. 14. W razie odmowy przyjęcia dostawy Zamawiający telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 15. W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad lub dostarczenia brakującej ilości artykułów w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 17. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące przedmiotem reklamacji. 18. Dniem roboczym na potrzeby określenia sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia będzie każdy dzień roku nie będący dniem wolnym od pracy w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego z wyjątkiem sobót. 19. Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości artykułów chemii gospodarczej pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 21. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 22. Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 23. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument (np. W - Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 24. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w załączniku nr 1a pakiet asortymentowo-cenowy przez Wykonawcę. 25. Wynagrodzenie za wykonaną dostawę płatne będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy. 26. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 27. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 28. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostarczenia artykułów chemii gospodarczej od dnia złożenia zamówieni
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystościowych oraz akcesoriów porządkowych.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi.
Dodano: 2016-06-29 - dostawy środków do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego.
Dodano: 2016-06-16 - dostawa środków czystości i higieny osobistej oraz środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-03-24 - ŚRODKI CZYSTOŚCIOWE I ARTYKUŁY GOSPODARCZE
Dodano: 2016-02-16 - 38/PN/ZP/D/2016 Dostawa profesjonalnej chemii do utrzymania czystości na terenie obiektów szpitalnych
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa drobnego sprzętu do utrzymania czystości (szczotki do zamiatania, ścierki i gąbki), płynów i proszków, oraz worków na odpady medyczne i niemedyczne dla wszystkich obiektów szpitalnych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2016-02-03 - Dostawy środków czystości
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu AGD dla wszystkich obiektów szpitalnych USK im. WAM-CSW w Łodzi.
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2015-07-09