Przetargi.pl
Dostawy środków czystości

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 321 37 60, , fax. 913 212 314
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
    ul. Nowowiejskiego 2
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 321 37 60, , fax. 913 212 314
    REGON: 28826000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości (środków chemii gospodarczej dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce) w okresie 12 miesięcy w asortymencie i ilości szacunkowej określonej w załączniku 1a do SIWZ, w okresie realizacji umowy stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane do budynków Zamawiającego, o których mowa w pkt 4.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1a do SIWZ był dostarczany w opakowaniach bez uszkodzeń mechanicznych z nadrukowaną informacją o nazwie środka czystości, cechach produktu, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia, gramaturze, ilości sztuk w opakowaniu lub masie, jeżeli towar dostarczany jest w opakowaniach zbiorczych. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia za dostawy określonego w umowie oryginalne, dedykowane podajniki (dozowniki) do ręczników i mydeł wyszczególnionych w załączniku 1a do SIWZ. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jednorazowo wraz z ofertą karty charakterystyk do wszystkich dostarczanych środków chemicznych. 4.2 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. 4.3 Miejscem dostawy jest w zależności od nadawcy danego zamówienia szczegółowego: Sanatorium Uzdrowiskowe „Bałtyk”, Świnoujście, ul. Słowackiego 23 Zakład Przyrodoleczniczy „Bałtyk”, Świnoujście, ul. Słowackiego 23 Restauracja Sanatoryjna „Bałtyk”, Świnoujście, ul. Słowackiego 23 Sanatorium Uzdrowiskowe „Admirał I”, Świnoujście, ul. Żeromskiego 13 Zakład Przyrodoleczniczy „Admirał I”, Świnoujście, ul. Żeromskiego 13 Restauracja Sanatoryjna „Admirał I”, Świnoujście, ul. Żeromskiego 13 Zakład Przyrodoleczniczy „Rusałka”, Świnoujście, ul. Powstańców Śląskich 4 Sanatorium Uzdrowiskowe „Światowid”, Świnoujście, ul. Kasprowicza 12 Restauracja sanatoryjna „Światowid”, Świnoujście, ul. Kasprowicza 12 Sanatorium Uzdrowiskowe „Adam i Ewa”, Świnoujście, ul. E. Gierczak 2 Zakład Przyrodoleczniczy „Adam i Ewa”, Świnoujście, ul. E. Gierczak 2 Restauracja Sanatoryjna „Adam i Ewa”, Świnoujście, ul. E. Gierczak 2 Sanatorium Uzdrowiskowe „Henryk” , Świnoujście, ul. Sienkiewicza 2 Restauracja Sanatoryjna „Henryk” , Świnoujście, ul. Sienkiewicza 2 Zakład Przyrodoleczniczy „Henryk” , Świnoujście, ul. Sienkiewicza 2 Sanatorium Uzdrowiskowe „Trzygłów” , Świnoujście, ul. Powstańców Śląskich 1 Sanatorium Uzdrowiskowe „Bursztyn” , Świnoujście, ul. Żeromskiego 9 Restauracja Sanatoryjna „Bursztyn” Świnoujście, ul. Żeromskiego 9 Sanatorium Uzdrowiskowe „Swarożyc”, Świnoujście, ul. E. Gierczak 1 4.4 Ostateczne zapotrzebowanie (a przez to ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy) może ulec zmniejszeniu jednak nie więcej niż o 10 % wartości przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4.5 Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 39.51.42.00-0, 39.52.56.00-4. 4.6 Dostawy winny być realizowane w dni robocze, nie częściej niż 2 razy w miesiącu, na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez osoby upoważnione przez Zamawiającego przed dniem danej dostawy. Realizacja zlecenia powinna nastąpić nie później niż przed upływem 24 godzin od złożenia zlecenia, chyba, że Zamawiający wyrazi zgodę na dłuższy czas oczekiwania, do miejsca dostawy, o którym mowa w pkt 4.3 w zależności od wskazania w zamówieniu. 4.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego zamówienia w miesiącu w przypadku zaistnienia sytuacji nagłej, nieplanowanej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy nagłej/nieplanowanej wynosi 24 godziny od momentu złożenia zlecenia na dostawę nagłą. 4.8 Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zamówień oraz transport własny i rozładunek do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. 4.9 We wszystkich miejscach SIWZ i załącznikach do SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SIWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. 4.10 Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych . Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. 4.11 Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4.12 Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.13 Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji przetargowej. W myśl art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (materiały, urządzenia, przynależności) spełniają wymagania określone w SIWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SIWZ. 4.14 W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący analogiczne dostawy produktu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej „Opcja”). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre dostawy opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 3 wzoru Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 16.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650, 1000, i 1669z późn. zm.). 16.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO I Odział Świnoujście: 66124039141111000030875380. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. 16.4 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 16.6 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 16.7 Wadium można przesłać również e-mailem na adres sekretariat@uzdrowisko.pl w postaci oryginalnego dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela. W sytuacji składania wadium w ww. postaci należy przesłać w termine, o którym mowa w pkt 16.4 SIWZ Zamawiającemu na ww. adres e-mail oryginał wadium jako odrębny plik opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela tj. wystawcę gwarancji / poręczenia z adnotacją: „Wadium: Dotyczy postępowania nr ZP/UŚ/CH/12/2020. 16.8 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. 16.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 16.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16.13 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16.14 Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach