Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina ogłasza przetarg
- Adres: 05-320 Mrozy, Rudka, Al. Teodora Dunina 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 757 43 43 , fax. 25 757 43 43
- Data zamieszczenia: 2009-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina
Rudka, Al. Teodora Dunina 1 1
05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
tel. 25 757 43 43, fax. 25 757 43 43
REGON: 00029051200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, artykułów RTG i EKG w 2010r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku, artykułów RTG i EKG dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Aleja Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320Mrozy, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo- cenowy (załącznik nr 2), będący integralną częścią SIWZ dostępny na stronie www.bip.rudka.com.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w dz. VII SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Potwierdzenia dopuszczenia do obrotu sprzętu jednorazowego użytku, artykułów RTG i EKG wyszczególnionych w załączniku Nr 2 do oferty na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga dokumentów: a) deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, b) certyfikatu CE, c) wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych (o ile jest wymagane). Materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie parametrów, oraz nazwę i siedzibę producenta. Dokumenty, o których mowa wyżej należy dołączyć do oferty w kolejności jak w załączniku Nr 2 do oferty i oznakować odpowiednim numerem L. p. Dołączenie dokumentów, o których mowa w ppkt. 3 jest obligatoryjne. 4. Oświadczenie Wykonawcy Nr.1 - o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2, składa dokumenty o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U.Nr 87 poz.605 z późn.zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i dorosłych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wkładów do kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa rękawiczek niesterylnych, obłożeń niesterylnych i ubrań jednorazowego użytku do kolonoskopii dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 32/2016)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rękawiczek diagnostycznych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/34/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa staplerów, błon i materiałów do rtg, pieluchomajtek, worków, wstrzykiwaczy i materiałów sterylizacyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa materiałów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa osprzętu do zabiegów laparoskopowych i generatorów: Erbe ICC200, Emed Spectrum - 2 pakiety w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-07-15