Przetargi.pl
Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, artykułów RTG i EKG w 2010r

Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina ogłasza przetarg

  • Adres: 05-320 Mrozy, Rudka, Al. Teodora Dunina 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 757 43 43 , fax. 25 757 43 43
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina
    Rudka, Al. Teodora Dunina 1 1
    05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
    tel. 25 757 43 43, fax. 25 757 43 43
    REGON: 00029051200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, artykułów RTG i EKG w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku, artykułów RTG i EKG dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Aleja Teodora Dunina 1, Rudka, 05-320Mrozy, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo- cenowy (załącznik nr 2), będący integralną częścią SIWZ dostępny na stronie www.bip.rudka.com.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w dz. VII SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Potwierdzenia dopuszczenia do obrotu sprzętu jednorazowego użytku, artykułów RTG i EKG wyszczególnionych w załączniku Nr 2 do oferty na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności ustawy o wyrobach medycznych. Zamawiający wymaga dokumentów: a) deklaracji zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, b) certyfikatu CE, c) wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych (o ile jest wymagane). Materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie parametrów, oraz nazwę i siedzibę producenta. Dokumenty, o których mowa wyżej należy dołączyć do oferty w kolejności jak w załączniku Nr 2 do oferty i oznakować odpowiednim numerem L. p. Dołączenie dokumentów, o których mowa w ppkt. 3 jest obligatoryjne. 4. Oświadczenie Wykonawcy Nr.1 - o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2, składa dokumenty o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U.Nr 87 poz.605 z późn.zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach