Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg
- Adres: 50-420 Wrocław, ul. Traugutta 116
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3414333 , fax. 071 3436747
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
ul. Traugutta 116 116
50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3414333, fax. 071 3436747
REGON: 00632038400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wg 9 części: ZADANIE 1 - Switch, ZADANIE 2 - Zestawy komputerowe, monitory, drukarki: Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, ZADANIE 3 - System Rejestracji Czasu Pracy wraz z montażem, ZADANIE 4 - Materiały do napraw i konserwacji sprzętu komputerowego, ZADANIE 5 - Oprogramowanie: Grupa 1, Grupa 2, ZADANIE 6 - System etykiet inwentarzowych. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Zadania 3 Wykonawca dokona montażu dostarczonego Systemu Rejestracji Czasu Pracy oraz przeprowadzi jednorazowe szkolenie pracowników Zamawiającego. Łaczna wartość bez VAT - 143 350,75 PLN - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. Jeżeli oferta złożona przez Wykonawców występujących wspólnie uznana zostanie za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę ww. Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełnić i udokumentować warunki, o których mowa w pkt. a), b) i c). Warunek, o którym mowa w pkt. d), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić i udokumentować samodzielnie. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 3 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć m.in. następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, terminy wystawienia stosuje się odpowiednio, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wraz z obsługą serwisową sprzętu komputerowego - notebooki, stacje bazowe, PC, Monitory, osprzęt komputerowy na potrzeby ZNiO
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego. Postępowanie Nr WCH.2420.3.2016.HS
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Głogowie
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części. Sprawa R0AP0000.272.1.2016
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa R0AP0000.272.102.2015
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-12-10