Przetargi.pl
Dostawy sprzętu jednorazowego uzytku na rok 2021

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Wawel
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 684 876 , fax. 322 936 764
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
    ul. Wawel 15
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 323 684 876, fax. 322 936 764
    REGON: 27279704500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu jednorazowego uzytku na rok 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb jednostek ZLA w Sosnowcu wg asortymentu określonego w formularzu ofertowym, który stanowi integralna część SIWZ. Oferowany sprzęt musi posiadać wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na ternie RP. 2) zakres zamówienia obejmuje zakup sprzętu ju. wraz z jego dostawami tj. transportem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Formularz ofertowy określa szacunkową ilość zamawianego sprzętu na okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3. zamówienie podzielone jest na pakiety: A - sprzęt podstawowy (igły, strzykawki, szpatułki, etc.), B- rękawice ju., C - wzierniki ginekologiczne Cusco, D - jałowe zestawy do badania nosa, ucha i gardła, E - elektrody ju., F - wskaźniki i testy do sterylizacji, FA - rękawy do sterylizacji, G - papiery, żele do EKG, USG, KTG, H - osłonki ginekologiczne na głowice USG. 4) Miejsce realizacji zamówienia - jednostki ZLA Sosnowiec, 5) Wymagany minimalny termin płatności nie krótszy niż 30 dni, 6) Wymagany minimalny termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 3 dni, 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, ze oferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczajace do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. i jest oznakowany CE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach