Przetargi.pl
Dostawy sprzętu i urządzeń na doposażenia pracowni gastronomicznych, obsługi gościa, piekarniczo-cukierniczej

Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. M. Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 41500 Chorzów, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 411 725 , fax. 322 411 725
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. M. Dąbrowskiej
    ul. Katowicka 64
    41500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 322 411 725, fax. 322 411 725
    REGON: 18539900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsguchorzow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu i urządzeń na doposażenia pracowni gastronomicznych, obsługi gościa, piekarniczo-cukierniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy sprzętu i urządzeń na doposażenia pracowni gastronomicznych, obsługi gościa, piekarniczo-cukierniczej”. w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-07GD/17-004 pod tytułem „Nowe umiejętności- nowe szanse na rynku pracy - doskonalenie umiejętności kadry nauczycielskiej i uczniów w Zespole Szkół Gastronomiczno - Usługowych w Chorzowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę nowego sprzętu gastronomicznego i nowych urządzeń gastronomicznych, montaż i rozruch próbny w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na trzy części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zgodnie z podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do montażu powyższego sprzętu z koniecznymi materiałami na swój koszt w ustalonym terminie. Minimalny okres gwarancji dla urządzeń wynosi 24 miesiące, a dla sprzętów 12 miesięcy. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39221000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, dla każdej części na którą Wykonawca składa ofertę, łącznie ze szczegółową wyceną oferowanego sprzętu i urządzeń. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Oferent zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu oferowanego produktu zawierającego wymagane parametry i inne elementy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia łącznie z nazwą producenta i typem urządzenia. Wykonawca może dołączyć karty produktu pod warunkiem, że będą zawierały wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry i inne elementy opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku braku stosownych informacji w karcie katalogowej Wykonawca składa brakujące opisy w osobnym dokumencie, podpisanym przez Wykonawcę, który będzie stanowił oświadczanie, że dany sprzęt lub urządzenie posiada stosowne parametry lub inne wymagane funkcje lub elementy. 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2. 6. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 7. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: Jak w Rozdziale V.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach