Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 710 765 , fax. 326 710 773
- Data zamieszczenia: 2017-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
ul. Sienkiewicza 34
42400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 326 710 765, fax. 326 710 773
REGON: 27628582700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy soli drogowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2017 / 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy soli drogowej (pochodzenia kamiennego) z antyzbrylaczem do mieszania z piaskiem, zwalczającej śliskość zimową na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, w ilości do 3000 Mg. Sól stanowiąca przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom higienicznym (posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) oraz posiadać aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie kraju (lub inne dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne wydane przez odpowiednie jednostki na terenie UE). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu przelewem na rachunek bankowy -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ S.A. ODDZIAŁ OPERACYJNY W ZAWIERCIU NR 65 2030 0045 1110 0000 0176 2880 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed upływem terminu składania ofert u Głównej Księgowej Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, pokój nr 307. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub Wykonawcę uprawnionego do reprezentacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, np. lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców zawiązanego konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) wypełniony druk Opis parametrów jakościowych oferowanej soli - Załącznik Nr 1A do SIWZ, c) dowód wniesienia wadium d) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, e) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej
Dodano: 2024-02-01 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w roku 2024
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-07 - Zakup – dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg Cieszyna
Dodano: 2023-10-27 - „Dostawa soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach i chodnikach na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.
Dodano: 2023-10-18 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w sezonie 2023-2024
Dodano: 2023-09-20 - Zakup soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w ilości 750 Mg – sukcesywna dostawa soli drogowej.
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w roku 2023.
Dodano: 2023-01-05 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ Z ANTYZBRYLACZEM DO ZIMOWEGO UTRZYMYWANIA NAWIERZCHNI DROGOWYCH W ROKU 2022
Dodano: 2022-12-22