Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Nadgórna 30/32
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4517620 , fax. 056 17644
- Data zamieszczenia: 2010-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
ul. Nadgórna 30/32 30/32
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4517620, fax. 056 17644
REGON: 00029522500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.grudziadz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy różnych artykułów dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawy różnych produktów według zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu ujętych w ośmiu zadaniach: Zadanie 1: CPV 15800000-6 - Dostawa różnych artykułów spożywczych z artykułami z przemiału ziarna i skrobi (CPV 15600000-4); Zadanie 2: CPV 15811000-6 - Dostawa pieczywa; Zadanie 3: CPV 15112000-6 - Dostawa drobiu; Zadanie 4: CPV 15131135-0 - Dostawa wędlin drobiowych; Zadanie 5: CPV 15300000-1 - Dostawa warzyw i owoców; Zadanie 6: CPV 15331170-9 - Dostawa mrożonek warzywnych i owocowych; Zadanie 7: CPV 03142500-3 - Dostawa jaj; Zadanie 8: CPV 15200000-0 - Dostawa ryb. Ilość i rodzaj asortymentu został określony w zestawieniach rodzajowo ilościowych na Formularzu asortymentu towaru (załącznik nr 1 zadania), który stanowi integralną część Formularza Ofertowego danego zadania. Wartość umowy uwzględnia koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw na wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem na własny koszt i ryzyko, terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem, w dniach uprzednio uzgodnionych z właściwym pracownikiem DPS Nr 2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Do każdej dostarczonej partii towaru powinien być załączony dokument zawierający ilość, cenę, datę produkcji towaru, termin przydatności do spożycia lub datę minimalnej trwałości. Ostateczne zapotrzebowanie na poszczególne dni tygodnia służby żywnościowe Zamawiającego będą uzgadniały z przedstawicielem Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie na początku każdego tygodnia. Wykonawca nie może bez uzgodnienia z Zamawiającym zmieniać ilości oraz asortymentu zamawianego towaru. Uwaga: - zamówienie musi być realizowane zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniami wzoru umowy, zachowując terminy i rodzaj zamawianego asortymentu; - dla prawidłowej oceny wartości ofert Zamawiający przedstawił w Formularzach asortymentu towaru szacunkowe ilości towaru - ilości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z poszczególnego asortymentu, w każdym czasie trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.grudziadz.com.pl lub www.grudziadz.com.pl/sop.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Artykuły spożywcze
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Miejskiego Zespołu Szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawy artykułów żywnościowych różnych
Dodano: 2016-04-19 - Dostawy różnych artykułów spożywczych, znak sprawy 8/Ż/2016
Dodano: 2016-03-22 - Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-03/2016)
Dodano: 2016-02-19 - DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2015-12-09 - Dostawy artykułów żywnościowych do kuchni internatu CKZiU w Więcborku w roku 2016
Dodano: 2015-12-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu-Dobrzyniu na okres od 2.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa makaronów, ciastek, herbat, kawy, przypraw dla potrzeb PUC S. A. - CPV - 15800000-6
Dodano: 2015-11-05