Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-317 Bydgoszcz, ul. Stefana Okrzei 10
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 32 33 130 , fax. 52 32 33 130
- Data zamieszczenia: 2010-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy
ul. Stefana Okrzei 10 10
85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 32 33 130, fax. 52 32 33 130
REGON: 00000028200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Stefana Okrzei 10 oraz podległych jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej z siedzibą w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz oraz podległych jej jednostek organizacyjnych wymienionych w punkcie 1.2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde z niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1 Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych. Zadanie nr 2 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i podległych jej jednostek organizacyjnych. 2.2. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Dostawa do poszczególnych jednostek realizowana będzie minimum 4 razy w miesiącu zgodnie z formularzami zamówień zatwierdzonymi przez osoby uprawnione z Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy. Zamawiający będzie przesyłał w/wym. formularze drogą elektroniczną. Każde zamówienie zawierać będzie jednostkę do której należy dostarczyć przedmiot umowy, datę zamówienia oraz asortyment i jego ilość. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - wniesienia wadium. 2.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Dopuszcza się udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7, w wysokości nie większej niż 20 % zamówienia podstawowego. 2.4. Wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanego przedmiotu zamówienia celem dokonania oceny jakościowej. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz ze złożoną ofertą próbek towarów, które zostały wycenione przez Wykonawcę w formularzu cenowym załącznik nr 1: - zadanie nr 1 - od pozycji 1 do 128 i zadanie nr 2 od pozycji 1 do 2 (w sztukach, rolkach, kartonach, opakowaniach, pudełkach, bloczkach, ryzach) itp. Zamawiający pokwituje odebrane próbki, a po zakończonym postępowaniu przetargowym próbki zostaną oddane Wykonawcom w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty na koszt Wykonawcy. Otrzymane próbki będą podstawą do oceny jakości towarów będących przedmiotem umowy w trakcie jej obowiązywania oraz służyć będą stwierdzeniu czy towary spełniają wymagania jakie Zamawiający przedstawił w SIWZ a Wykonawca przedstawił w ofercie. Nie dołączenie próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 - Ustawa z dnia 24 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 roku, nr 113, poz. 759). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bydgoszcz.po.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 41/2016
Dodano: 2016-05-20 - DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, ARTYKUŁÓW TERMOGRAFICZNYCH, ETYKIET - SPRAWA 36/2016
Dodano: 2016-05-13 - Dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-29 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I PIŚMIENNICZYCH - SPRAWA NR 8/2015
Dodano: 2015-02-27 - Dostawa papieru do drukarek i kopiarek
Dodano: 2014-09-26 - zakup i dostawa papieru biurowego dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na rok 2014
Dodano: 2014-03-20 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2014-01-10 - Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej na potrzeby jednostek organizacyjnych UMT oraz jednostek organizacyjnych GMT.
Dodano: 2013-12-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2013-11-20