Zespół Szkół im. Adama Wodziczki ogłasza przetarg
- Adres: 62-050 Mosina, ul. Topolowa 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 8132922 w. 44 , fax. 061 8132922 w. 33
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Adama Wodziczki
ul. Topolowa 2 2
62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
tel. 062 8132922 w. 44, fax. 061 8132922 w. 33
REGON: 00019355900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespol-wodziczki.republika.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
mięso wieprzowe, przetwory mięsne, produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, mrożonki, artykuły ogólnospożywcze, przyprawy, makarony, oleje roślinne i słodycze, drób, jaja, świeże warzywa i owoce, warzywa przetworzone, owoce tropikalne i cytrusowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjal techniczny, a także dysponuja osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) udzielą minimum 21 dniowego terminu płatności, f) złożą w wyznaczonym terminie wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione (wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo) wymagane w SIWZ dokumenty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru do SIWZ wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami (od nr 1 do nr 6) 2. Aktualny odpis z wlaściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zagwarantowany okres niezmienności cen
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zespol-wodziczki.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Granowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych CKU w Przygodzicach
Dodano: 2016-07-22 - Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-06-21 - Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-04-29 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby kuchni Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach
Dodano: 2016-04-11 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby kuchni Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach.
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
Dodano: 2016-02-09 - Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim ( liczba zadań - 10 pakietów ).
Dodano: 2016-01-26 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Ośrodków Szkolenia i Wychowania w Próchnowie i w Szamocinie w 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-01-04