Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia kuchni Zakładu Aktywności Zawodowej w Posadzie w ramach sekcji Catering prowadzonego przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem oddział Terenowy w Koninie

Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem - Oddział Terenowy w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-506 Konin, ul. Szeroka 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428890 , fax. 063 2428890
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem - Oddział Terenowy w Koninie
    ul. Szeroka 8 8
    62-506 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428890, fax. 063 2428890
    REGON: 31155844800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptwzk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia kuchni Zakładu Aktywności Zawodowej w Posadzie w ramach sekcji Catering prowadzonego przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem oddział Terenowy w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż wyposażenia kuchni Zakładu Aktywności Zawodowej w Posadzie w ramach sekcji Catering prowadzonego przez Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem oddział Terenowy w Koninie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują min. dwie dostawy wyposażenia kuchni obiektów użyteczności publicznej wraz z montażem o łącznej wartości 150 000,00 zł każda Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 dostaw wyposażenia kuchni obiektów użyteczności publicznej wraz z montażem o łącznej wartości 150 000,00 zł każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należycie. 3. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 PLN 4.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków 5. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptzwk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach