Przetargi.pl
Dostawy płynów infuzyjnych

Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 53 500 , fax. 42 21 49 299
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 68
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 53 500, fax. 42 21 49 299
    REGON: 10068249100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.`

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy płynów infuzyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy płynów infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawcy mają złożyć do oferty. Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzorów dołączonych do SIWZ (załączniki nr 1 do SIWZ i nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (załącznik nr 1) oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę co najmniej do poniższych pozycji: 1. 1 500 zł 2. 3 000 zł 3. 7 000 zł 4. 50 zł 5. 7 000,00 zł 6. 3 000 zł 7. 200 zł 8. 300 zł 9. 50 zł 10. 2 000 zł 11. 100 zł 12. 5 000 zł 13. 2 000 zł 14. 2 000 zł 15. 1 000 zł 16. 400 zł 17. 2 000 zł 18. 15 000 zł 19. 27 000 zł 20. 40 000 zł 21. 31 000 zł 22. 62 000 zł 23. 2 000 zł 24. 2 000 zł 25. 350 zł 26. 10 000 zł 27. 57 000 zł 28. 50 zł 29. 400 zł 30. 400 zł 31. 1 000 zł 32. 2 000 zł 33. 1 000 zł 34. 2 000 zł 35. 2 000 zł 36. 1 000 zł 37. 300 zł 38. 2 000 zł 39. 4 000 zł 40. 400 zł 41. 4 000 zł 42. 1 000 zł 43. 3 000 zł 44. 2 000 zł 45. 300 zł 46. 1 000 zł 47. 11 000 zł 48. 2 000 zł 49. 7 000 zł 50. 500 zł 51. 400 zł 52. 600 zł 53. 200 zł 54. 4 000 zł 55. 7 000 zł 56. 37 000 zł 57. 2 000 zł 58. 26 000 zł 59. 10 000 zł 60. 16 000 zł 61. 22 000 zł 62. 23 000 zł 63. 8 000 zł 64. 3 000 zł 65. 12 000 zł 66. 24 000 zł 67. 3 000 zł 68. 700 zł 69. 2 000 zł 70. 2 000 zł 71. 600 zł 72. 400 zł 73. 400 zł 74. 100 zł 75. 22 000 zł 76. 600 zł 77. 10 000 zł 78. 4 000 zł 79. 50 zł 80. 3 000 zł 81. 1 000 zł 82. 200 zł 83. 200 zł 84. 400 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach