Przetargi.pl
Dostawy pieczywa do POWW Dom Dziecka w Bąkowie.

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna "Dom Dziecka" ogłasza przetarg

  • Adres: 86-160 Warlubie, Bąkowo 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3326009 , fax. 052 3326009
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna "Dom Dziecka"
    Bąkowo 37 37
    86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3326009, fax. 052 3326009
    REGON: 00023839700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy pieczywa do POWW Dom Dziecka w Bąkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy pieczywa do POWW Dom Dziecka w Bąkowie, wg szczegółowego zestawienia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). W zakresie zamówienia dostawca zobowiązany jest do dostarczenia pieczywa nieodpłatnie własnym transportem do siedziby Zamawiającego- Bąkowo 37, 86-160 Warlubie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156125006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ustala się obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta winna zawierać: - formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do s.i.w.z. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, załącznik nr 2 do s.i.w.z. - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, załącznik nr 3 do s.i.w.z.. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną, -oświadczenie Wykonawcy, iż nie zalega w opłacaniu składek do ZUS-u ( na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych ), załącznik nr 4 do s.i.w.z., - oświadczenie Wykonawcy, iż nie posiada zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym, załącznik nr 5 do s.i.w.z.,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach