Areszt Śledczy w Nisku ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8433400 , fax. 015 8433401
- Data zamieszczenia: 2009-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Nisku
Pl. Wolności 15 15
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8433400, fax. 015 8433401
REGON: 00032107500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy pieczywa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, transportem dostawcy i na jego koszt dla Aresztu Śledczego w Nisku i oddzielnie dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie. Niżej wymienione ilości wyliczone zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu 1. Chleb mieszany, pszenno-żytni: krojony, o wadze 1,00 kg - 49 093 kg, w tym dziennie: - dla Aresztu Śledczego w Nisku - około 38 kg. - dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie - około 100 kg. 2. Chleb pszenny: krojony, o wadze 0.40 kg - 2 930 kg, w tym dziennie: - dla Aresztu Śledczego w Nisku - około 2 kg. - dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie - około 6 kg. 3. Bułka tarta, w opakowaniu 1 kg - 480 kg, w tym miesięcznie: - dla Aresztu Śledczego w Nisku - około 10 kg. - dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie - około 30 kg. Realizacja zamówień przez dostawcę i na jego koszt od poniedziałku do soboty od godz. 5:30 do godz. 7:00 każdego tygodnia w roku z wyjątkiem świąt, dla każdej jednostki oddzielnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceną spełnienia powyższych warunków będzie określenie oferenta w sposób jednoznaczny jako: spełnia / nie spełnia, poprzez analizę złożonych zaświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest: a) złożenie wraz z ofertą pisemnego oświadczenia, zgodnego z artykułem 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych,. b) złożenie wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten winien być przedstawiony w formie oryginału (lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieczywa dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa artykułów piekarniczych dla Zakładu Karnego w Przemyślu.
Dodano: 2015-11-23 - zakup i dostawy pieczywa, jaj kurzych, mleka specjalistycznego.
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa artykułów piekarniczych dla Zakładu Karnego w Przemyślu.
Dodano: 2014-11-18 - zakup i dostawy pieczywa, jaj kurzych, mleka modyfikowanego - początkowego.
Dodano: 2014-05-28 - Sprzedaż i dostawa artykułów i wyrobów piekarniczych
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa chleba
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa pieczywa oraz ciastek i bułek drożdżowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Śiętego Ojca Piow Dębicy
Dodano: 2013-12-09 - Przetarg nieograniczony na dostawę pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Jaśle.
Dodano: 2013-12-03 - Dostawa artykułów piekarniczych dla Zakładu Karnego w Przemyślu
Dodano: 2013-11-26