Przetargi.pl
Dostawa chleba

Zakład Karny w Łupkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-543 Komańcza, Łupków 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 467-70-49 , fax. 0-13 4677011
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łupkowie
    Łupków 45 45
    38-543 Komańcza, woj. podkarpackie
    tel. 013 467-70-49, fax. 0-13 4677011
    REGON: 00032110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chleba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa chleba: chleb zwykły, z mąki mieszanej pszennej i żytniej, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 81 000 kg, chleb pszenny, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 8 000 kg, chleb razowy, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 50 kg. 2. Ilości podane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie,Łupków45 , 38-543 Komańcza i magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543 Komańcza. 4. Jednorazowa ilość dostarczanego chleba do zakładu karnego i oddziału zewnętrznego łącznie: około 200 kg. 5. Chleb dostarczany będzie w koszach, które będą zdawane w dniu następnej dostawy. 6.Transport chleba odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 7.Z uwagi na konstrukcję bram wjazdowych w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m. 8.Ilość zamawianego chleba zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 24 godziny przed realizacją dostawy. 9.Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego chleba w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 10.Dostawa chleba do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu odbywać się będzie codziennie w godz. 7.30 - 12.00 z wyłączeniem niedziel i świąt. W przypadku świąt przerwa w dostawie nie może trwać dłużej niż 2 dni 11.Należność za przedmiot dostawy Zamawiający uiści Wykonawcy w formie przelewu na jego konto bankowe w terminie 30 dni, po wystawieniu faktury za okres 10 dni dostaw i po wykonaniu zamówienia. 12.W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może w trakcie realizacji dostaw dokonać zmiany cen umownych o wskaźnik wzrostu lub obniżki cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał bieżący do kwartału poprzedzającego), obwieszczony przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowany w Monitorze Polskim. Zmiana ceny może nastąpić w przypadku co najmniej 0,5 % - wej zmiany wskaźnika, nie częściej niż raz na kwartał i nie wcześniej niż po okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy.13. O możliwości zmiany cen i terminie przystąpienia do jej negocjacji Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny chleba w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 15.Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen na podstawie zmiany stawki podatku VAT przedstawić Zamawiającemu kalkulację zawierającą rachunkowe i prawne uzasadnienie nowych cen wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przedstawionej kalkulacji. 16.Nowe ceny będą obowiązywać po upływie 14 dni od dnia podpisania przez strony aneksu uwzględniającego zmianę cen.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach